Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[uT] Magnets laden maar neit de bestanden

Pagina: 1
Acties:

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
In Utorrent of een andere torrent softwat kun je met een torrent inladen direct ook kiezen welke bestande je wilt selecteren uit die torrent.

Nu we steeds mee overschakelen naar magnets, kom ik erachter dat zodra de magnet binnen is ook alle bestanden worden ingeladen.

Is er voor magnets mogelijk om de torrent die je binnen krijgt de bestanden eerst niet te downloaden.

Ps: Heb die proberen te achterhalen op het forum van utorrent/Faq en google.

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:44

DeTeraarist

#Boots2Asses

Tabje files, rechtermuisknop op de bestanden die je niet wilt: Don't download.
Niet ideaal, wel de enige oplossing met magnet links.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• gp500
  • Niet online
Dat werkt dus niet, pas als de torrent binnen is kun je de bestanden die er zijn zien.

Als de torrent binnen is begint ook direkt het inladen.

Is magnet dan nog zo vers, dat ze een optie om bestanden eerst niet te laden zijn vergeten.

Ps: Heb een feature request bij utorrent gedaan.

[ Voor 10% gewijzigd door gp500 op 18-11-2009 23:51 ]

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-10 15:58
Dat werkt prima, met het tabblad Files kan je alle bestanden in de torrent zien, of ze nou al gedownload zijn of niet,en daar aangeven dat ze geskipped moeten worden.

• gp500
  • Niet online
Maar dan download je ze al als de torrent geladen wordt via MAGNET.

Verwijderd

Je kunt de pre allocate files nog uitzetten mocht het meer een hdd ruimte issue zijn.

Volgens mij is het met utorrent helemaal niet zo dat eerst een hele bestand gedownload moet worden. Het duurt eventjes voordat ie alle bestanden (hashes) heeft gevonden. Die zet ie als normaal in het lijstje onder de tabblad files (zonder iets van dat bestand gedownload te hebben) en daar kun je ze naar wens disablen.

Maar het zou handiger zijn inderdaad als er een optie zou zijn dat je eerst een dialoog zou krijgen met wat je wilt downloaden zoals bij torrents.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2009 23:57 ]

Pagina: 1