[iPod touch] Meerwaarde 16/32 GB t.o.v. 8 GB uitvoering?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

Ik wil graag een ipod touch aanschaffen maar ik zelf loop tegen een paar punten aan.

Ik zelf heb niet een uitgebreid muziek database van 20 gb maar ondanks dit ben ik toch geïnteresseerd in de features van de 32GB versie van de ipod generaties. Nu zei laatst een jongen op msn dat de 32 en 64 GB versie een GPS support heeft, dus dat je daarmee kan navigeren met een bepaalde app. Echter kan ik hier niets over terug vinden op google. Maar aangezien de prijzen van een 32 GB versie aardig duur is (goedkoopste 255 euro online shop). Wil ik natuurlijk wel weten of zo'n dure mp4 wel goed voor mij zou zijn aangezien het een hoge uitgaven is. Dus hier mijn vragen

Heeft de 32 gb versie gps?
Zo niet kan je de kaarten in offline modus gebruiken van bijv google maps ?
Waarom is de 32 gb aantrekkelijker dan de 8 gb versie? (ivm de 3G generatie).

Hopelijk reageert een ipod gebruiker en wilt zijn ervaring met mij in dit geval delen.

Alvast bedankt voor het antwoorden (of delen van ervaring)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:20
huyhuy, je bent er al eerder op gewezen dat GoT geen helpdesk is. We verwachten wat eigen inzet. Begin bij de Apple site http://www.apple.com/nl/ipodtouch/specs.html of de TS van het iPod touch topic [iPod touch] Ervaringen & Discussie - Deel 7. Daar kun je de meeste antwoorden al vinden.

Het enige wat niet direct te vinden is, is dat de 3G een sneller processor en grafische chip heeft t.o.v. 2e generatie. Die is gelijk aan die van de iPhone 3GS. Meer info is te vinden op http://www.anandtech.com/gadgets/showdoc.aspx?i=3579 & http://www.anandtech.com/gadgets/showdoc.aspx?i=3587.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 16:22

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

volgens mij verwar je iPhone en iPod Touch...
de Touch heeft geen GPS en kun je enkel online met een WiFI verbinding..
als je die verbidning heb, heeft bv Google Maps wel een vorm van 'locatie-vinden' en kun je je huidige locatie opvragen, maar5 dat gebeurt dmv localisering via WiFI en niet via GPS.

Maps heeft idd zelf geen cache functie en kun je niet echt zinnig zonder verbinding gebruiken (maar zoiets is via extra applicaties wel beschikbaar als je hem jailbreaked)

ik zou je verder met een 20GB muziekcollectie niet direkt aanraden een grotere iPod te kopen als je het nu al duur vind...
natuurlij kun je bv ook films erop zetten en daarmee raakt je schijfruimte vast en zeker ook wel vol, maar dat is altijd zo, ook een 64GB zal je gewoon 'volkrijgen'

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:40
Je moet voor jezelf afwegen wat je wilt...
Ik gebruik het puur voor filmpjes en spelletjes op vakantie.
Mp3-speler is mijn telefoon wel goed genoeg voor (komt mede door goede oordopjes).
Thuis gebruik ik de Touch om snel even te kijken of ik mail heb (werkt super!!). Nu hoef ik niet speciaal de computer aan te zetten.
Ook internet ik bijv als ik bij mijn vriendin ben. Geloof internetten op een draagbaar apparaat is me nog nooit zo goed bevallen als bij de Touch.
Gewoon de 8GB kopen. Ruimte zat!
Zet er 4GB aan muziek op, 2GB aan filmpjes/foto's en wat spelletjes en dan kun je even vooruit.

Nog GEEN moment spijt gehad van de aankoop. Super apparaat. Ga voor jezelf gewoon even je eisen na en beslis dan. De 3e generatie 32GB + 64GB zijn idd even snel als de iPhone 3GS.
Snelheid valt mij niet tegen (bezit 2e generatie 8GB).