Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

direkt afspelen op tv

Pagina: 1
Acties:
  • 203 views

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een laptop (hdmi aansl) en idem tv. nu wil ik geen dvd schijfjes meer branden maar films gelijk op de tv zichtbaar maken.

ik heb bijv. een mapje video ts op de computer staan met daarin allemaal verschillende bestanden. wanneer je deze brand heb je een dvd film. maar ik wil ze gelijk incl. ondertiteling zichtbaar maken op de tv.

is daar iets voor? of hoe moet je dit doen?

• Stouten
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-06-2022
VLC

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-11 17:00

Quintus

Eg wel! Dus....

Gewoon met een speler als Powerdvd of (insert alternatief) en dan bestanden op schijf openen. TV via HDM/VGA/DVI /TV OUT connecten met de pc

[ Voor 12% gewijzigd door Quintus op 18-11-2009 14:18 ]

Unknown

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 22:23
Modbreak:Laat dit soort denigrerende reacties voortaan

[ Voor 80% gewijzigd door TERW_DAN op 18-11-2009 14:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Quintus schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:17:
Gewoon met een speler als Powerdvd of (insert alternatief) en dan bestanden op schijf openen. TV via HDM/VGA/DVI /TV OUT connecten met de pc
maar zie je dan ook de ondertiteling?

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:22:
maar zie je dan ook de ondertiteling?
Zolang de .vob's in de VIDEO_TS-map ondertiteling bevatten valt deze keurig te selecteren als je de VTS_01_0.IFO opent met je mediaspeler.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Nielson
  • Laatst online: 12:25
Weet niet welk OS je op je laptop hebt staan maar als dat toevallig Vista of Windows 7 Home Premium of hoger is dan kan de ingebouwde mediacenter app ook perfect video_ts mappen afspelen (Vista heeft kleine registry fix nodig).

Verwijderd

Topicstarter
Nielson schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:28:
Weet niet welk OS je op je laptop hebt staan maar als dat toevallig Vista of Windows 7 Home Premium of hoger is dan kan de ingebouwde mediacenter app ook perfect video_ts mappen afspelen (Vista heeft kleine registry fix nodig).
het wordt een nieuwe laptop met windows 7 erop. heb die een ingebouwde media speler? en wat moet ik dan doen om de film incl.ondertiteling af te spelen op tv?

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dit heeft weinig met hardware te maken, maar meer met software. Er zijn meer dan zat players te vinden waarmee je kunt doen wat jij wilt. Kijk eens welke voor jou interessant is, er zijn er hier al een aantal genoemd, maar er zijn er nog meer.
Dit topic ga ik in elk geval sluiten, ten eerste omdat het verkeerd staat (OH is immers geen dumpbak), maar ook omdat het ontbreekt aan eigen inzet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.