Toon posts:

z 2300 aangeschaft, gelijk problemen...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb zojuist me z2300 binnen gekregen en de speakers + subwoofer aangesloten. Het eerste wat me opviel was dat er bijna / geen geluid uit de rechter speaker kwam, en dat de bass onzettend zacht was, ondanks dat ik de bass knop op zijn hardst heb staan.

Zodra ik mijn linkerspeaker uitplug uit mijn subwoofer moet ik mijn volume knop tot 75% open draaien, om op een normaal niveau geluid te beluisteren, maar de bass is hierdoor wel weer kneiterhard. (dit is dus getest op ong 75% v.d. max. volume en bass op zijn hardst).

Dus ik moet nu kiezen of ik geluid met weinig tot geen bass beluister, of ontzettend veel bass met weinig geluid......

Hoort dit bij deze speakerset?? zo ja, moet ik het maar terug brengen want voor dit geld had ik wel wat meer verwacht.

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Verkeerd aangesloten? Check en test dat eens.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even de handleiding erbij gepakt en het is eigenlijk niet mogelijk om deze verkeerd aan te sluiten. In de subwoofer heb je 2 gaten waar de linker en rechter speaker ingeplugt moeten worden. verder de stroomsnoer van de subwoofer naar stopcontact.

Alleen geluidsingangssnoer voor de pc (groene stekker), zodra ik die voorin me pc inplug heb ik geen ruis, zodra ik deze via de achterkant aansluit heb ik een constante geruis + constante bass.

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

je ipod moet je bijv. op max volume zetten. Dat moet met elke aangeloten audio bron

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik geen ipod, ik heb een liedje vanaf youtube afgespeelt, en een film, bij beide zelfde problemen.

Verwijderd

Topicstarter
Probleem opgelost:

Ik moest dus de groene geluids snoer stekker goed indrukken in me pc tot ik een klik hoor. Dit geld voor de voor-/achterkant. Ook net nieuwe pc + kast vandaar.

Bedankt voor de snelle reacties, kan een slotje op
Pagina: 1