Pagina 5: "Het draaiwieltje moet ervoor zorgen dat de slider soepel en op de juiste manier omlaag en omlaag kan schuiven."
Tot aan de grond?
Tot aan de grond?
Is het niet zo dat de fm zender niet bedoeld is om muziek te streamen maar gewoon de stem van de beller? Op die manier ben je niet afhankelijk van de speakertjes van de telefoon maar kan je handsfree bellen in je auto over de FM frequentie en natuurlijk de mic van de telefoon gebruiken door hem in een houder te zetten. Mocht de GPS worden gebruikt in de auto dan kan het ook prettig zijn om de speakers van je auto te kunnen gebruiken.De Crystal heeft een functie die nog niet algemeen wordt toegepast op een telefoon: een fm-zender, die muziek kan overzenden naar bijvoorbeeld een autoradio. Een leuke toevoeging, al valt het te betwijfelen of veel mensen deze zullen gebruiken: de geluidskwaliteit van de muziek over de FM-zender is stukken minder dan bij gebruik van de headset, maar wellicht zal het voor veel mensen toch voldoen.
[ Voor 1% gewijzigd door scenix_ op 18-11-2009 15:59 . Reden: kleine verduidelijking ]
Dat is volgens mij incorrect, de Imageon-chip decodeert video en versnelt 2D- en 3D-graphics, maar de applicaties draaien op de normale CPU, die verder in het stuk vermeld staat.Chipset
De Crystal heeft een separate processor aan boord voor het aansturen van de de applicaties. Dat gebeurt met een AMD Imageon, al staat niet op de chip vermeld welk type het is. LG gebruikt al langer AMD-processors, Zo zat in de eerste Prada-telefoon uit 2007 ook een AMD Imageon.
~graey
Ik vind kortom totaal niet passen bij een review, het is al sinds jaar en dag conclusie.arnoudwokke schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:15:
@scenix niet geprobeerd om op deze manier te gebruiken, maar muziek is in elk geval de toepassing die met name werd genoemd en die het meeste van de fm-verbinding vereist
@graey Lijkt me juist, ik heb het aangepast
@Phyxion Ik ben een beetje aan het spelen met de titels van pagina's in reviews. Ik ben een beetje aan het zoeken naar wat het duidelijkste en meest juist is.
@all dank voor het melden
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq