Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wij krijgen een aantal vragen van klanten die van hun HP Vista machine willen updaten naar Windows 7. Als een computer buiten die 6 maanden valt kopen klanten een volledige update-versie. Dit werkt op elke andere pc alleen HP geeft tijdens de installatie de volgende fout:

Verwijder deze programma's. Open het Configuratiescherm en zoek naar 'een programma verwijderen'.
HP ProtectTools Security Manager Suite (can be re-installed after upgrade)

Ook al update je de Protecttools naar de nieuwste versie of verwijder je deze helemaal de fout blijft optreden. Ik lees op Google dat er veel meer mensen zijn met deze problemen alleen nergens een oplossing.

Ik heb dit op zeker 10 verschillende HP-computers geprobeerd van laptop tot desktop en allemaal hebben ze dit probleem. Ik heb natuurlijk HP gebeld en die hebben ook geen oplossing.

Heeft iemand hier ervaring mee?

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:40

talin

ES-MA

Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:24:
Wij krijgen een aantal vragen van klanten die van hun HP Vista machine willen updaten naar Windows 7. Als een computer buiten die 6 maanden valt kopen klanten een volledige update-versie. Dit werkt op elke andere pc alleen HP geeft tijdens de installatie de volgende fout:

Verwijder deze programma's. Open het Configuratiescherm en zoek naar 'een programma verwijderen'.
HP ProtectTools Security Manager Suite (can be re-installed after upgrade)

Ook al update je de Protecttools naar de nieuwste versie of verwijder je deze helemaal de fout blijft optreden. Ik lees op Google dat er veel meer mensen zijn met deze problemen alleen nergens een oplossing.

Ik heb dit op zeker 10 verschillende HP-computers geprobeerd van laptop tot desktop en allemaal hebben ze dit probleem. Ik heb natuurlijk HP gebeld en die hebben ook geen oplossing.

Heeft iemand hier ervaring mee?
ik zie dat het een upgrade is die van vanuit Vista -> naar Windows 7 gaat doen.
je hebt een instalatie disk?

kan je niet gewoon de schijf formateren, opstarten vanaf de nieuwe W7 schijf en dan de instal doen?
daarna de HP ProtectTools Security Manager Suite weer installeren, want die is blijkbaar na installatie gewoon weer te instaleren.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Verwijderd

Topicstarter
Dat kan en werkt ook gewoon. Ik wil juist de upgrade zodat alles probleemloos door blijft werken. Dit moet juist heel goed kunnen met Windows 7. Ondertussen heb ik de Protecttools weer helemaal verwijderd en alles uit het register gegooid. Toch ziet de Windows 7 upgrade hem nog steeds op mijn systeem.

Er reageren maar weinig mensen op dit topic? Hebben weinig mensen hier last van gehad...

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem. Wanneer ik hp protection protools wil verwijdern werkt dit niet. Ik moet eerst device access manager, file sanitizer en Bios configuration verwijderen. Hoe moet ik dit doen. Anderzijds moet ik van Keyboard filter het apparaatprogramma bijwerken. Hoe werkt dit?

Verwijderd

De eerste vraag die ik had eb ik zelf al opgelost. Nu moet ik enkel nog weten hoe ik het apparaatstuurprogramma van Keyboard Filter bijwerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://h30434.www3.hp.com...P-ProtectTools/td-p/81000

Ik heb oplossing (Engels) hierboven neer gezet.

Succes en Vrede!

Devvie

~~~ devnullius@googlewave.com ~~~

Cuisvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore persevare
------
All spelling mistakes are my own and may only be distributed under the GNU General Public License! - (© 95-1 by Coredump; 2-10 by DevNullius)
Pagina: 1