Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Norton Ghost Backup

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een vraagje over het terugplaatsen van een backup met behulp van Norton Ghost 14. Heb een image gecreerd op mijn d partitie en een recovery disk beschikbaar. Nu wil ik eigenlijk een format C: doen omdat de c schijf nogal vervuild is om vervolgens de backup terug te schrijven met behulp van de recorvery disk.

Ik ben echter een beetje aan het twijfelen of dit werkt. De reden hiervoor is dat bij het initialiseren van de backup er een scherm voorbij komt in Ghost waarin staat:

All command files must exist in the folder : C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Symantec\Norton Ghost\CommandFiles\

Daardoor krijg ik het idee dat mogelijk mijn backup niet zal werken als ik eerst format c: heb gedaan omdat de command files dan niet meer zouden bestaan.

Iemand enig idee of dit ook zo is?

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:20

Tags NL

Harmful or Harmless?

Je hebt een image (.gho) op je d: schijf staan van je complete c: schijf? Je kunt toch een recovery cd aanmaken voor Ghost waarmee je kan booten en die terug kan zetten? (Heb je geen manual erbij gekregen?)

https://powershellisfun.com

• BlueLed
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-11 16:31
Acronis True Image is een veel handiger programma waar je nauwelijks kennis voor nodig hebt en werkt perfect. Tenzij je die format C inmiddels al gedaan hebt.