Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Mijn telefoon die ik tot nu toe heb gebruikt om muziek op te luisteren (Sony Ericsson w800i) heeft het zo goed als begeven, en nou ben ik aan het kijken naar een nieuwe mp3 speler (Eventueel telefoon met) en de iPod Touch leek me wel intressant.

Ik heb al sennheiser oortjes of hoe die dinge ook heten en hoorde dat de Touch met deze oortjes als een van de beste was getest.

Dus hierbij mijn vraag, een iPod Touch kopen en een simpel telefoontje of iets anders kopen ?

Bedankt voor uw/je tijd,

Xeross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

De afweging of je een iPod touch met een simpel telefoontje moet kopen of iets anders is toch iets wat je zelf moet doen. Opzich willen we je wel daarbij helpen, maar dan verwachten we dat je zelf ook wat moeite doet. Wat we dan nl. van je willen weten is wat je eisen zijn, wat je wilt hebben, of wat je absoluut niet wilt hebben en wat je budget is. Daarnaast verwachten we dat je ook zelf wat onderzoek hebt gedaan en bijvoorbeeld al een paar kandidaten op het oog hebt. Aangezien dit hier ontbreekt, gaat dit topic op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.