Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

WinXP draaien vanaf USB Stick

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand een eenvoudige methode om WinXP te draaien vanaf een USB stick?
Ik ben niet opzoek naar een manier om XP te installeren vanaf stick maar volledig starten
vanaf USB.

http://ccollomb.free.fr/blog/?p=64

Deze heb ik geprobeert maar vind ik erg omslachtig daarbij is die ook alleen voor personal use.
BartPE is ook niet wat ik zoek.
Thx.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 12:14:
Deze heb ik geprobeert maar vind ik erg omslachtig daarbij is die ook alleen voor personal use.
BartPE is ook niet wat ik zoek.
En waarom is BartPE niet goed, en waarom is personal use een probleem? Er zijn erg veel tutorials op het web, wat wil je precies doen, welke heb je al bekeken en waarom voldoen ze niet?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:33

Reptile209

- gers -

Ik snap ook niet helemaal waarom je dat zou willen. Het is (afaik) ongeveer het traagste medium waar je een OS op kunt zetten, op tape na. Je maakt het er niet portable mee, want op een andere PC wordt je activatie ongeldig...

Zo scherp als een voetbal!

Verwijderd

Topicstarter
Reptile209 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 12:21:
Ik snap ook niet helemaal waarom je dat zou willen. Het is (afaik) ongeveer het traagste medium waar je een OS op kunt zetten, op tape na. Je maakt het er niet portable mee, want op een andere PC wordt je activatie ongeldig...
Bij BartPE heb ik vaak problemen met verschillende Network drivers die niet herkent worden.
Personal use is een probleem omdat ik het ook zakelijk wel gebruiken

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik werk met een netwerk met vaste IP adressen en niet iedereen deze settings kan wijzigen
wil ik graag Booten van USB stick met XP zodat ik dan een Dynamisch IP adres kan krijgen
als ik met een ander netwerk verbonden ben.

Verwijderd

Hier een pagina uit de Google cache (de echte doet het niet meer) met wat hulp:
http://209.85.229.132/sea...index.jsp%3Fpageid%3D4176
Pagina: 1