Script werkt niet in Firefox, wel in IE

Pagina: 1
Acties:
  • 248 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marty__Mouse
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-08 12:09

Marty__Mouse

If not, dan toch!

Topicstarter
Hallo..

Ik ben - als complete amateur - een site aan het bouwen voor een nieuw project wat we hebben opgezet..

Op zich werkt de site best prima, zeker in IE, alleen de foto pagina werkt voor geen meter in Firefox..

Het is de bedoeling dat de foto's links in beeld omhoog scrollen en dat als je de muis erop houdt, dat dan de foto in het groot in het midden wordt getoond..

Dit werkt zoals gezegd prima in IE, maar totaal in Firefox. Bij de laatste worden de foto's niet gescrold maar blijft de baan met foto's stil staan en komt hij ook rechts in eens te staan!

Is er wellicht iemand die wèl met html kan omgaan die me kan vertellen wat ik moet veranderen?

Het adres van de site is:

www.wibasecondhomenorway.nl

Nogmaals ik ben een pure hobby-ist en doe alles voornamelijk in designview en "leen" hier en daar een scriptje..

Maar hier snap ik echt niets van..

Ook komt er (ook in IE) onder de naam bovenin beeld iedere keer een streep te staan zodra je links over de foto's scrolt, maar zodra je de muis naar boven beweegt gaat deze weer weg.. Maar dat doet verder niet af aan de werking van de site, dus het is minder belangrijk.. ;)

Alvast hartstikke bedankt voor jullie moeite!

When you are standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Je kunt het volgende doen:
- HTML & JavaScript leren om het zelf te debuggen
- Contact opnemen met de maker van het script

GoT is niet bedoeld om je code neer te dumpen zodat wij dat werk voor je gaan doen. Het is niet erg dat je geen gevorderde bent maar een beetje eigen inzet wordt wel verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Er zit een error in het script als je in IE kijkt. In FF (met Firebug) is te zien dat er iets mis gaat in het toekennen van de top-value, voor de scroller - zou best eens door IE-only Javascript kunnen komen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Weef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:16
Als 'leek' kun je misschien beter gebruik maken van wat mainstream foto-publicatie software zoals Jalbum

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Hier in WEB hebben we het over zélf programmeren/maken; code van derden supporten doen we niet aan, daarvoor mag je contact opnemen met die derden. Verder verwachten we dat je wel een benul hebt waar je mee bezig bent hier. Heb je dat niet, no hard feelings: we zijn allemaal ooit met 0 begonnen. Maar je kunt niet van ons verwachten dat we even de code voor je in duiken en de fout aanwijzen/oplossen. Het praat voor ons makkelijker als je op dezelfde lijn zit.

Omdat het om support op code van derden gaat en je, helaas, zelf niet met JS overweg kunt gaat dit topic dan ook op slot.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.