Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Mede-auteur:
  • alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:33

alex3305

Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/101/1015373/dj-hero-20090819004216852_640w.jpg

DJ Hero is een nieuwe game. Voortboordurend op de Guitar Hero hype, is dit de DJ variant...

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=1tJiQzCI4vU]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=f1nqLD_nq5A]

Je kan met de meegeleverde 'controller' scratchen, samplen, crossfaden etc. Guitar Hero lukt mij niet, maar dit gaat me wel goed af.

[verwijderde afbeelding]

Ik heb dit spel niet, maar een vriend van mij wel (op de Wii) en ik vind hem echt cool! Helemaal als de 1 op de draaitafels speelt en de ander met de Guitar Hero gitaar, is het baas.

Speelt iemand anders dit spel ook?

[ Voor 15% gewijzigd door ACM op 22-08-2015 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Ik vind het er echt gaaf uit zien. Grote kans dat ik heb binnenkort ga aanschaffen voor de Wii.

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 04:03
Wat voor rol speelt de gitaar dan precies? Krijgt die gewoon een highway als in Guitar Hero, of doet die een soort freestyle door de mix heen? Kan me er weinig bij voorstellen eerlijk gezegd.

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Je krijgt gewoon net zo'n highway als in Guitar Hero... Je speelt dus gewoon met het nummer mee. Soort Rock Band idee.

Het verbaasde me hoe fijn het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Is het de prijs ook waard? Twijfel nog enorm of ik hem aanschaf.. had het ook tof gevonden om die nummers van Eminem en Jay Z te hebben maar dat kost een leuke 100 euro meer ook dankzij een betere tafel..

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Vandaag bij iBood.nl als dagaanbieding de PS3 Renegade edition te koop van 200 euro (adviesprijs) voor 130 euro (en 6 euro verzendkosten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:39

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Ik heb m op mijn Xbox360 en vind hem extreem verslavend. Guitar Hero ben ik niet goed in en doet mij ook niets, maar DJ Hero ... :D
(ter info; had m overgenomen van iemand anders samen met GTA4 en Fable II met de bedoeling om DJ Hero door te verkopen om zo GTA4 en Fable II gratis te hebben, maar tot op heden heb ik bijna alleen maar geDJ Hero'd :P)
Helaas is wel de turntable al stuk dus scratchen en rewind zit er niet in (is nog geen maand uit oud dus vind t wel snel !), maar goed daarvoor hebben we garantie !

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:33
Slashdotter schreef op zondag 22 november 2009 @ 11:39:
Vandaag bij iBood.nl als dagaanbieding de PS3 Renegade edition te koop van 200 euro (adviesprijs) voor 130 euro (en 6 euro verzendkosten).
Deze heb ik dus ook aangeschaft, en inmiddels binnen gehad.

Ik vind DJ Hero een erg leuke variant op de *-Hero serie en moet zeggen dat de Renegade editie wel eer aan doet aan zijn naam. Vooral de standaard met het (el-cheapo) koffertje zijn leuke extra's die erbij zitten. Dat speelt dan ook wat beter dan dat je op tafel speelt heb ik het gevoel.

Zojuist ben ik bij de Daft Punk Setlist aangekomen en moet zeggen dat het goede mixes zijn, ook genieten weer.

In de US zijn inmiddels losse DJ Hero controllers te koop, hopelijk hier ook binnenkort :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Waarom zou iemand een losse kopen? Grootste deel om met illegale kopieen te gebruiken neem ik aan? Zoveel mensen zullen wel niet met zijn tweeen gaan DJ Hero'en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:43
Tomba schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:26:
Helaas is wel de turntable al stuk dus scratchen en rewind zit er niet in (is nog geen maand uit dus vind t wel snel !), maar goed daarvoor hebben we garantie !
<sarcastisch>Ahhh 'gelukkig' maar. Ik was al een beetje bang dat ze nou er eens kwalitatief goed spul bij hun Hero merchandise gingen doen.</sarcastisch>

OK, moet toegeven dat dit de eerste keer is dat ik het lees, maar het verbaast me niets gezien al die plastic ellende van Guitar Hero.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

budi schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 20:50:
[...]

<sarcastisch>Ahhh 'gelukkig' maar. Ik was al een beetje bang dat ze nou er eens kwalitatief goed spul bij hun Hero merchandise gingen doen.</sarcastisch>

OK, moet toegeven dat dit de eerste keer is dat ik het lees, maar het verbaast me niets gezien al die plastic ellende van Guitar Hero.
Tsja kan ook gewoon maandagmorgen modelletje zijn hoor. Daarnaast;, heb m 2e hands en hij deed t al niet toen ik m overnam. Aangezien ik geen idee heb hoe de vorige eigenaar ermee om is gegaan kan het zelfs gewoon lompigheid zijn ;)

Ter info; langsgaan bij de winkel waar je hem vandaan hebt en bellen met Activision NL (á 70 cpm) heeft geen nut, je moet via een speciale website voor het omruilen van * Hero hardware aanmelden...

[ Voor 4% gewijzigd door Tomba op 04-12-2009 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Ik heb deze game vorige week 2de hands opgepikt omdat de Hero games me interesseren.
De guitar hero's waren voor men vriendin een verslaving , terwijl ze mij minder konden boeien.
Deze dan 2de hands opgepikt omdat ik toch twijfelde en ik 90€ echt te veel vond.

Maar wat een topper van een game zeg! Aangenaam verrast door deze game. Vele leuke remixes , alsook mindere remixes. Maar het speelt echt makkelijk weg.
Het enige probleem dat ik heb is dat mijn pols pijn begint te doen na enkele uren spelen.
Voor de rest echt een super game waarvan ik tevreden ben dat hij in de collectie staat :)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Tomba schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 22:07:
[...]

Tsja kan ook gewoon maandagmorgen modelletje zijn hoor. Daarnaast;, heb m 2e hands en hij deed t al niet toen ik m overnam. Aangezien ik geen idee heb hoe de vorige eigenaar ermee om is gegaan kan het zelfs gewoon lompigheid zijn ;)

Ter info; langsgaan bij de winkel waar je hem vandaan hebt en bellen met Activision NL (á 70 cpm) heeft geen nut, je moet via een speciale website voor het omruilen van * Hero hardware aanmelden...
Ter info, ik wacht nog steeds op mijn draaitafel. Echt vet balen :(
Status staat al 1,5 week op RMA - Complete, maar eens bellen hoe het zit...

[ Voor 5% gewijzigd door Tomba op 30-12-2009 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:52
Is dit een aanrader volgens jullie? Ik zit er over na te denken om het te kopen, maar volgens sommige reviews zijn er problemen met de controller en multiplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Persoonlijk vind ik 90 euro te duur voor deze game...

Maar straks heb je natuurlijk DJ Hero 2 (die komt er op zeker), dan heb je die voor 90 euro en DJ Hero 1 voor een paar tientjes zonder controller, dan is het wel goed te doen.

Maargoed, je moet het zelf uitmaken, kan niet zien hoeveel geld jij te besteden hebt aan games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
418O2 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 10:56:
Persoonlijk vind ik 90 euro te duur voor deze game...

Maar straks heb je natuurlijk DJ Hero 2 (die komt er op zeker), dan heb je die voor 90 euro en DJ Hero 1 voor een paar tientjes zonder controller, dan is het wel goed te doen.

Maargoed, je moet het zelf uitmaken, kan niet zien hoeveel geld jij te besteden hebt aan games
89 Euro is veel geld, maar dit is dan wel met controller en alles. De renegade edition is wel mooi, maar die vind ik persoonlijk veel te duur. Tja de controller is waarschijnlijk ook gewoon te gebruiken voor de volgende DJ hero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Ja dat hoop ik wel ja.

Ik ga er gewoon van uit dat DJ Hero 2 ook 90 euro wordt en dat je DJ Hero dan zonder controller voor een paar tientjes kan oppikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhraom
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:18
lijkt me wel leuk, alleen beetje aan de dure kant helaas voor mij

zonder haat geen liefde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Tomba schreef op woensdag 30 december 2009 @ 11:42:
[...]

Ter info, ik wacht nog steeds op mijn draaitafel. Echt vet balen :(
Status staat al 1,5 week op RMA - Complete, maar eens bellen hoe het zit...
En ik heb m terug ! (Afgelopen vrijdag 1e keer aangeboden) Al met al dus ruim een maand kwijt geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Tomba schreef op maandag 18 januari 2010 @ 15:25:
[...]

En ik heb m terug ! (Afgelopen vrijdag 1e keer aangeboden) Al met al dus ruim een maand kwijt geweest.
Alles werkt weer?

Heb het spel nu ook een paar dagen en moet zeggen dat het wel vet is, maar hard niveau zit er voor mij nog niet in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

SL65 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:43:
[...]

Alles werkt weer?

Heb het spel nu ook een paar dagen en moet zeggen dat het wel vet is, maar hard niveau zit er voor mij nog niet in :P
Het werkt weer 100%, ze hebben een helemaal nieuwe opgestuurd. Heb nu dus 1,5 controller omdat alleen de platenspeler retour gegaan is :D
Afbeeldingslocatie: http://public.btentertainment.nl/Anderhalve_DJHero_Controller.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Tomba schreef op maandag 18 januari 2010 @ 21:26:
[...]

Het werkt weer 100%, ze hebben een helemaal nieuwe opgestuurd. Heb nu dus 1,5 controller omdat alleen de platenspeler retour gegaan is :D
[afbeelding]
:p handig zo'n 1,5 controller. Wat werkt trouwens het beste voor dj hero? Ik heb hem nu vaak opschoot achter mijn bureau maar krijg snel kramp in mijn handen :o is het beter om staant te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

SL65 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 15:58:
[...]

:p handig zo'n 1,5 controller. Wat werkt trouwens het beste voor dj hero? Ik heb hem nu vaak opschoot achter mijn bureau maar krijg snel kramp in mijn handen :o is het beter om staant te spelen
Tsja ik denk dat je altijd kramp krijgt omdat je zoveel bewegingen door mekaar moet maken :)
That being said vind ik op schoot veruit het prettigste, maar een maatje van me zweert juist bij staan met controller op een (semi ;))barkruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:49

nFo

Kost nu € 50,- met draaitafel voor xbox 360 en Wii, PS3 € 70,- @ bartsmit.
Dus ook maar gekocht. 8)

[ Voor 23% gewijzigd door nFo op 01-04-2010 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel22
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 23:34
Goedendag,

Ik heb zelf ook de DJ hero variant,
Nu wil ik graag ook de Guitar Hero World Tour, voornamelijk voor de multiplayer.
Zijn de instrumenten compatible met DJ Hero, (ik weet dat DJset niet bij de world tour te gebruiken is).

En als ik nu Guitar Hero 5 + gitaar ook haal, zijn dan de drumset & gitaar daar ook bij te gebruiken ?
Het staat allemaal niet echt duidelijk aangegeven...

Alvast bedankt!

Inventaris | WhatPulse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
  • Laatst online: 09-09 21:42
Je kunt geen drums gebruiken in DJ Hero. Alleen een gitaar, en dan alleen bij een beperkt aantal mixen. De Guitar Hero 5 gitaar zou moeten werken, want dat is de meest recente versie van het gitaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Ik kan bevestigen dat de world tour gitaar er ook bij werkt, op het werk hebben we twee keer ge-DJ-herood, eerst hadden we maar 1 draaitafel en hebben we met een gitaar erbij gespeeld, waar mogelijk uiteraard, en de 2e keer met twee draaitafels.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik vind het cross-faden maar erg lastig. Het is in beeld niet goed te zien of je nou in het midden, rechts of links zit. Daarnaast is de fader niet echt een fader maar een schuif met 3 sweet spots (links -midden rechts)

Daarnaast kan je ook niet zien waar hij is en voel je het ook niet.

Als je snel van rechts naar midden moet weet je niet wanneer je moet stoppen (is het 'klikje' al het einde of het midden, je voelt geen verschil).

Daarnaast is het ook erg gevoelig, je moet echt precies in het midden zitten en als hij naast het 'klikje' zit is het fout. Dat had beter gewoon soepel in een aantal zones gekund.

Naast dat, prima spel voor die 29.95 ;) Vooral erg leuke mixes :)

[ Voor 10% gewijzigd door Collaborator op 27-06-2010 19:31 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

Ik heb net DJ Hero opgepikt bij de MM in Eindhoven voor maar 33€ voor de PS3 en WII.
Ben erg benieuwd, altijd wel guitarhero/rockband fan geweest ( en zelfs voor degene die terug naar naar het PS1 tijdperk BEATMANIA :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Collaborator schreef op zondag 27 juni 2010 @ 17:46:
Ik vind het cross-faden maar erg lastig. Het is in beeld niet goed te zien of je nou in het midden, rechts of links zit. Daarnaast is de fader niet echt een fader maar een schuif met 3 sweet spots (links -midden rechts)

Daarnaast kan je ook niet zien waar hij is en voel je het ook niet.

Als je snel van rechts naar midden moet weet je niet wanneer je moet stoppen (is het 'klikje' al het einde of het midden, je voelt geen verschil).

Daarnaast is het ook erg gevoelig, je moet echt precies in het midden zitten en als hij naast het 'klikje' zit is het fout. Dat had beter gewoon soepel in een aantal zones gekund.

Naast dat, prima spel voor die 29.95 ;) Vooral erg leuke mixes :)
Dat vond ik ook lastig. Op een gegeven moment heb je het wel door, maar het is wel wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

418O2 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 13:36:
[...]

Dat vond ik ook lastig. Op een gegeven moment heb je het wel door, maar het is wel wennen.
Ik merk inderdaad dat het gelukkig wel went en beter gaat! Maar toch niet helemaal ideaal.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Wat ik meestal doe met die slider wanneer ik twijfel of ie wel echt goed in het midden zit: niet aan zitten totdat je weer naar links of rechts moet. Als ik er dan aan ga friemelen ben ik zeker mijn multiplier kwijt. Nu speel ik maar op medium, dus echt heel vaak zit je er nog niet aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Weet iemand of dit op een of andere manier op de PC te spelen is ? Of dat er een PC-kloon is (zoals Guitar Hero een Frets on Fire heeft)

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:45
Twee weken ofzo geleden DJ Hero 2 gekocht (met draaitafel en DJ Hero 1) bij de MM voor €19 (PS3)

Erg tof en verslavend. Zelfs mn vriendin vindt het leuk :9

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

GAIAjohan schreef op zondag 19 juni 2011 @ 02:59:
Twee weken ofzo geleden DJ Hero 2 gekocht (met draaitafel en DJ Hero 1) bij de MM voor €19 (PS3)

Erg tof en verslavend. Zelfs mn vriendin vindt het leuk :9
Same here maar dan bij de Intertoys. Er staan stapels omdat de game er compleet uit gaat. De PS3 versie is inderdaad €19,-

Leuke muziek ook trouwens. Waar vind je cd's / mixsets met soortgelijke muziek?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Hij is ook voor de Xbox 360 en Wii 19 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MixingMastersM
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:55

MixingMastersM

Ik heb ramen.....

Gisteren ook de DJ Hero 2 bundel voor de PS3 gehaald bij Intertoys. Kon hem niet laten liggen voor 19,99. Tot nu toe vind ik het erg leuk, ben begonnen met DJ Hero deel 1 :).

Als mensen het nog spelen en me willen toevoegen op de PS3, mijn PSN is Mattie_v_Z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha kom ik aan met DJ Hero 2 voor maar €14,99 bij Bol.com.
Komt vanmiddag binnen! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Whaha, dit spel was echt een groot succes :')

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel je hem niet meer dan?
Pagina: 1