Advies voor advies website....

Pagina: 1
Acties:
  • 234 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Ik ben dit weekend benaderd door een ouder van mijn beste kameraad over het maken en exploiteren van een website.
Ik heb 2 dagen lopen googelen op website maken enz, het geval is ik kom zoveel tegen op internet en via anderen dat ik de bomen door het bos niet meer zie en ik vraag de tweakers om een richting waarin ik moet zoeken....
Ik weet veel van design en concept design (door mijn opleiding) maar websites heb ik helaas weinig kaas van gegeten. Dus adv van dit bericht vraag ik jullie Tweakers advies.

Het zit zo,de ouder van een kameraad is gaan werken bij een 'nieuwe' publieke gesubsidieerde organisatie. De doelstelling is dat allochtonen en slecht NL sprekende (meestal Turks of arabisch) worden geholpen en bijgestaan met juridische en financiële zaken c.q problemen zoals huur gas water of DSB :P schulden deurwaarders enz.
Aangezien er weinig geld beschikbaar is, word er natuurlijk gezocht voor de goedkoopste oplossing. Maar het moet wel werkbaar blijven voor een leek. b.v. om ff een xtra info pagina te maken

Deze site heeft een simpel contact formulier nodig en een stuk of 5 à 6 info pagina's (liefst met een Backsite in b.v. Arabisch) , het concept desing en Logo's kan ik zelf wel maken in de navolging van r mijn DTP opleiding. Ook is er al een domeinnaam en Frontpage aangekocht, maar de zoon van de eigenaar (ICT in opleiding) komt er niet uit) lolz

Maar nu kom ik zoveel tegen, Google maar eens op "websites laten maken" ik word gek :P
800€ to 1000€ per site...

Concreet: Ik moet iemand adviseren om een goedkope (deels rijk-gesubsidieerde) site te maken. Mag dus niet teveel kosten. met andere woorden geld is er niet :P
Ik wil me mijzelf gratis opwerpen voor het 'ontwerp/concept/logo desing' maar ik heb iemand nodig die de site in elkaar kan kletsen en evt. b.v. Templates kan maken die het personeel later kan invoegen.

wat is wijsheid? een bedrijf voor 1000€ een site laten hosten en maken waar je verzekerd bent en zelfs vergoed word in downtime en vele andere zaken , of een lokale webdesinger aantrekken die bijvoorbeeld wat pleurt op http://WWW..........ziggo.nl?

Zijn er eventueel goede webdisingers hier in 'de buurt' van Deventer die bijvoorbeeld zo'n site van een paar pagina's in NL/turks of Arabisch kunnen bouwen? Voor een NON-Profit organisatie? Ik strijk over mijn hart, wie ook????

Wie kan mij/hun hulp c.q advies bieden???

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Joomla downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Als je al een rolberoerte krijgt van 800 euro voor een website denk ik niet dat jij de geschikte persoon bent om hierin te adviseren - iets met de lamme die de blinde helpt.

Als het niets mag kosten krijg je geen kwaliteit, dan kun je het net zo goed direct gratis zelf doen met Notepad en een W3Schools tutorial.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Tot 750€ heb je inderdaad erg weinig in webdesignland.

Persoonlijk denk ik dat de slimste optie is om WordPress uit te proberen met een goedkope hoster (zoals Antagonist). Dit systeem werkt vaak goed en simpel, ook voor leken. Daarnaast zijn er veel plugins en thema's voor te krijgen, zoals het nog wel eens kan lijken alsof het zelf gemaakt is. Dan kun je klaar zijn voor een paar tientjes per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik ruik toch een behoorlijke portie werving en verder is hierboven al zo'n beetje alles gezegd. Ik zie verder ook niet echt dat dit in WEB doet (Waar hoort mijn topic?); want ik zie geen HTML/JS/etc.

[ Voor 34% gewijzigd door RobIII op 17-11-2009 21:46 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.