Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• mars.1989
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-11-2021
Beste,

Ik zoek voor een vriendin een goedkope goeie GSM, deze moet aan een aantal eisen voldoen..

Hij moet kunnen bellen en smsen! en daarbij moet er wat ruimte opzitten voor muziek.

Verder zijn er geen speciale dingen vereist, iemand een goed idee?

Alvast bedankt!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je zou in de pricewatch kunnen kijken en je maximum budget in vullen, merk, type (slide, bar, swivel of clam) en een minimale hoeveelheid standaard geheugen of dat het geheugen uit te breiden is met een SD kaartje.

[ Voor 14% gewijzigd door Wiethoofd op 17-11-2009 21:20 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• mars.1989
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-11-2021
dat heb ik al gedaan, maar is er iemand met ervaring? over een goeie degelijke telefoon ? budget is zo'n 130 E

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Bij de meeste telefoons staan wel reviews en anders zijn deze ook zo gevonden met google.

Je kunt het beste een telefoonwinkel binnen stappen, een paar toestellen proberen, kijken hoe ze in de hand liggen en vervolgens je keuze maken.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 13:58
Voor 130 euro heb je heel wat te kiezen, moet het perse een SonyEricsson zijn? Nokia heeft bijvoorbeeld de 5130 muziek telefoon voor rond de 100 euro.

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Zoals je in GSM's Beleid kunt lezen, is het de bedoeling dat je zelf in staat bent om een keuze te maken. Zoek eens wat rond, gebruik http://tweakers.net/price...15/mobiele-telefoons.html, leg specs naast elkaar en maak een keuze.

Succes bij het maken van de keuze! :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.