Toon posts:

Hulp van Athlongebruiker gevraagt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe koeler op mijn Athlon geschroeft. En de Comp start niet meer op. Aan processor niets te zien. Wil iemand in de buurt (Helmond) helpen. Misschien dat ik even mijn Athlon in iemand zijn comp mag steken om zeker te zijn voordat ik een nieuwe koop.
Oh, ja. Als i het niet doet dan moet je wel tegen huilende mannen kunnen.
Alvast bedankt,
Maxx

Verwijderd

Hoe heb je die cooler er dan opgeschroefd???
Normaal gesproken trek je die athlon van het mobo en KLIK, let op, KLIK, je (met enig geweld en glijmidd... eh coolpasta) die cooler erop. Processor erin en klaar is Maxx.

Toch, niet dan?
Geen schroefies hoor!

Joey

- Elke dag zat is ook een geregeld leven -

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik neem aan dat je minimaal een 250 watt kast gebruikt ?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 300 W voeding, maar dat doet er niet toe. Ik heb er een koelblok op geschroeft en nu issi stuk. (denk ik)

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Kom je nog wel in je bios ?

Verwijderd

Topicstarter
Maiar, nog 80 domme replies en je bent een member(is hier niets aan te doen?). Als ik mijn bios in kan dan doet mijn processor het nog. Als of je mobo of je processor of ram of videokaart stuk is dan krijg je geen beeld. Mijn vraag was om te achterhalen of het indrdaad mijn processor was. Ik heb hem net op een ander systeem geprikt en hij is inderdaad stuk. Nieuwe besteld. Er hangt nu een Athlon met een 650 core aan een visdraadje aan mijn plafond te hangen(zucht)

• Flox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-04 20:57
Weet je zeker dat die athlon er goed in zit, ik moet toch aardig veel kracht zetten wil die goed zitten. Lijkt met stug dat het aan dekoeler ligt (heel errruuug stug zelfs) maar goed zet die oude erop en kijk of die het dan doet

Earth is nice, heaven is better...

Pagina: 1