Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

KPN Internet Premium Modem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers!

Weet iemand van jullie of je nog steeds dat rukmodem/wireless router ding krijgt bij KPN Internet? De speedtouch bedoel ik dan? Of experiabox in KPN's termen.
Want ik zit te twijfelen tussen KPN internet Premium (20mbit) of Telfort internet (ook 20 mbit), en ik weet dat je bij telfort een Zyxel krijgt. (Toch?)

Is die ZyXel beter dan de Experiabox? Volgens mij wel, want de experiabox is echt heel verschrikkelijk.

Verwijderd

Waarom is de experiabox verschrikkelijk dan?
Ik heb 2 Zyxel modems gehad, Mij ervaring is, (internet + gratis telefonie VOIP)
Dat de telefonie regelmatig uitviel. Daarnaast ook regelmatig uitval van internet verbinding(en)

Vaak de router resetten (handmatig). Wel een leuk voordeel, of dat bij de experiabox ook het geval is weet ik niet. maar bij Zyxel heb je heel wat mogelijkheden bij het instellen van je router, zeer overzichtelijk, helder & duidelijk. Veel mogelijkheden.

Werk nu met een Zyxel router die het wel beter doet, maar ben ik binnen een maand vanaf, wegens overstap. Ga naar alice.
Overigens kan je misschien overwegen geen KPN of telfort te nemen? Zijn genoeg andere aanbieders? En vooral goedkoper.

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Een kennis heeft sinds een week of twee een nieuw internet abonnement bij KPN. Ze kregen de TG787 (merk thomson). Ga er dadelijk een topic over starten omdat ze gezeur hebben met xboxlive. De TG787 lijkt niet te willen accepteren dat er poorten moeten worden geopend...

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Al die dichtgetimmerde modems zijn waardeloos als je iets meer wilt als internetten en emailen. Poorten openen werkt vaak niet, IP adressen/subnetten kunnen niet worden aangepast, en wat je wel kunt aanpassen trapt KPN er net zo hard weer uit als ze je firmware remote upgraden (dan reset 'ie naar default instellingen).

Ideaal is het dus allemaal niet met die Thomsons. Ik weet niet of Telfort dat ook met de Zyxels doet?

Hier stond een dode link.