Form factor Acer Aspire M5500

Pagina: 1
Acties:

• devguru
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-12 10:53
Hallo medetweakers,

Ik ben bezig met het uitzoeken voor een upgrade setje voor deze pc, alleen kan ik nergens op internet vinden welke form factor het moederbord heeft. En het liefst gooi ik er gewoon een ATX bord in. Heeft iemand toevallig deze pc en wil die deze dan even openmaken of weet iemand toevallig welk formaat in deze standaardkast kan?

Alvast bedankt :)

Linkie:
Afbeeldingslocatie: http://images.icecat.biz/img/norm/high/915120-95.jpg

• michaelmou
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-12 13:10
Maak er eens een foto van zou ik zeggen.
Het lijkt me dat er in zo'n klein kastje geen ATX past.

• DjDuivert
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-10 09:59
Ik zou zeggen, maak de kast open en meet het moederbord op en zoek de maten op. Je kunt ook het aantal uitbreidingsloten tellen, 7 = ATX, 3 = m-ATX en 1 is micro ITX. Aan de foto te zien zou ik een m-ATX bord verwachten.

2600K - 4.6G|8GB 1333|P8P67 EVO|Club3D 4870 1G OC|2x 2493HM|DasKeyboard Ultimate|Logitech G5|Lian-Li PC-A71b + demping|Intel 510 120G|WD Black 1TB + Green 2TB|Be-Quiet P7-Pro 850W|Xonar D2x|Phonar Ethos R 100G EdMa|Music Hall DAC25.3 + A15.2|AKG K701

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:03

Roytoch

Nietes

Volgens mij zit deze erin. m-ATX dus.

Welles

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

hou ook rekening met de voeding die er standaard in zit. Die is misschien niet krachtig genoeg

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-12 23:17
Als je al niet eens kan uitvinden wat voor moederbord erin zit, zou ik al helemaal niet gaan beginnen aan een upgrade. Kun je beter door iemand laten doen met kennis van zaken.
Just my 2 cents

• devguru
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-12 10:53
Voordat we beginnen te veroordelen wil ik even melden dat ik meer dan genoeg kennis m.b.t. dit soort zaken heb.

Het punt is alleen dat ik op de plek waar ik nu zit geen beschikking heb over deze kast en ik die dus ook niet open kan maken. Het enige wat ik dus weet is dat het een Acer Aspire M5500 is.

@michaelmou, dit kan dus niet
@DjDuivert, zo had ik er nog niet over nagedacht, het zijn drie sloten dus het is idd m-ATX.
@roy.ahuis, ah dankje :) Dat heb ik gister niet kunnen uitvinden dmv Google!
@brilsmurfffje, dit klopt .. Er zit een 250W voeding in en dat is niet zo best met een upgrade naar een HD4870 ;)
@mad-dog, het is misschien niet helemaal duidelijk uit mijn topic dat ik niet de beschikking heb over deze kast, maar imo heb je dan nog niet het recht om mij in te schatten op mijn kennis van zake op basis van dit topic, terwijl je mij verder ook niet kent.

Voor alle anderen; bedankt voor de hulp! Het is inderdaad een m-ATX bord geworden omdat ik zelf ook al had ingeschat dat een full ATX bord niet zou passen in die kast ;)
Pagina: 1