Toon posts:

Icewind Dale - geen spraak?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Khep een beetje een vaag probleem met Icewind Dale. De muziek doet het wel, alleen de spraak geluiden, dus als je opdrachten geeft of tegen NPC's praat, die doen het niet. Ook als je in gevecht raakt met monsters hoor je geen wapengekletter enzo.

Dus in weze doet alleen de muziek het, en aangezien er nie zoveel muziek in Icewind zit, zit ik in volkomen stilte Icewind te spelen.

Volgens de troubleshooter moet je bij geluidsproblemen AEX uitzetten, maar aangezien ik van tevoren al dacht dat AEX zou gaan bouten had ik dat al uitgezet.

Ik speel btw onder win98se.

Iemand met hetzelfde probleem? of misschien een oplossing?

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Staat balkje wel hoog genoeg van sound in icewind dale? en EAX doet het wel (met mijn SB live) en kijk anders eens bij je dxdialog.exe (directx info) of er misschien problemen zijn met drivers enzo...

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Topicstarter
jupz alles staat op z'n hardst enne de muziek doet het wel, en al m'n andere games doen et ook prima dusseh dxdiag gaat me nie zoveel wijzer maken denk ik

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Is het een origineel exemplaar, en niet de een of andere warez rip ?

Verwijderd

Topicstarter
yupz the real thing

Khep em gekocht op de dag dattie uitkwam, maar toen crashde et zo vaak dat ik em in de kast gezet heb, nu met m'n nieuwe PC crasht ie nie meer, alleen heb ik geen geluid :(