Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-11 18:15
Ik ben sinds twee weken de trotse bezitter van een LG Secret, maar ik heb net iets heel raars gedaan. Ik wou een keer rondkijken in zo'n secret menu, dus ik toets 338464#*# in. Nou, ik zit dus een beetje te klooien. Ineens zit ik weer terug in het standbyscherm, maar alle plekken op het scherm waar normaal 'ok', 'terug' enzo staat zie ik bijv. 'SK38' en 'SK137' staan. Ik probeerde daarna weer terug te komen in het geheime menu om een factory reset te doen, maar het lukt niet meer.
HELP ME ALSJEBLIEFT!!!

Ik heb geen leuke ondertitel.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Probeer die code eens is opnieuw. En dan zoeken naar "Fake Language".

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• thijsje66
Dat was het idd.
Nou heb ik een factory reset gedaan, en zijn in een keer al m'n java spelletjes weg!

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Bij een factory reset haalt hij vaak alles weg wat je zelf geplaatst hebt. Vandaar dat er ook wordt aangeraden om alles te backuppen voor je zoiets doet...

• thijsje66
Dat klopt, ik ontdekte net dat al m'n contacten op m'n sim weg waren. Maar dat van die java spelletjes snap ik niet, want ik kon ze niet zien op de telefoon, maar wel op de geheugenkaart?