📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Ah, daar staat ie. Alleen jammer dat deze link niet bij elk product staat. Dat staat namelijk wel in de FAQ en vond ik ook wel zo makkelijk.Orion84 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 15:21:
http://tweakers.net/pricewatch/ << Kijk eens helemaal rechtsonderaan
Op elke productpagina vind je in de rechterkolom onder Product I/O verschillende links, waaronder prijs toevoegen. De functie van deze links spreekt voor zich. Na het klikken op de link 'prijs toevoegen' verschijnt een nieuwe pagina die - indien van toepassing - automatisch het product selecteert van de pagina van waaruit de link geopend wordt.
📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst
Nou moet je je trouwens niet al te veel meer voorstellen van die "prijs toevoegen" mogelijkheid. Want het kan dus enkel nog bij PWM shops en die kunnen dat ook nog eens uitzetten als ze het volledig in eigen beheer willen houden. En dat gebeurt dan ook veelvuldig. Dus of die knop echt zo'n gemis is zou ik niet durven zeggen, maar inderdaad, de FAQ mag wel eens worden geüpdatet naar aanleiding van PW3.0.
[ Voor 60% gewijzigd door Orion84 op 17-11-2009 15:37 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Nog even als herhaling de edit die ik bij mijn eerste bericht had gedaan:
Nog een opmerking, is het mogelijk prijzen te filteren die bijvoorbeeld meer dan 50% afwijken van de gemiddelde prijs zodat deze niet in de grafiek terugkomen? De hele prijzen grafiek bij bijvoorbeeld de Canon EOS 40D is onbruikbaar doordat ooit een prijs van 65000 euro is ingevoerd.
[ Voor 59% gewijzigd door antonboonstra op 17-11-2009 15:54 ]