Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP SP3] "Ghost" programma in taakbalk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een week heb ik elke keer als ik de pc opstart een vreemd, hopelijk nutteloos, dingetje in m'n taakbalk staan. Heb ff een screenshotje gemaakt om het duidelijk te maken. Wat is dit en hoe kan ik het weghalen? Heb al verschillende malen virusscanner anti-malware laten draaien, geen bedreigingen gevonden.

Afbeeldingslocatie: http://img29.imageshack.us/img29/7855/raarrr.png

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
ga naar taakbeheer en selecteer op gebruikersnaam. en sluit 1 voor een alle *.exe af die bij jou gebruikersnaam horen tot dat dingetje weg gaat. sluit trouwens explorer.exe niet af anders kun je het niet zien :P als je dan weet welke .exe dit veroorzaak vul die in google en klaar is kees. mocht het dan nog niet lukken horen wij het wel

*knip* Dat is niet de bedoeling!

[ Voor 64% gewijzigd door TheVMaster op 17-11-2009 17:42 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:11

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Open je msconfig en haal de vinkjes weg bij de onbekende services :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Het bleek te gaan om WZCSLDR2.exe.

"wzcsldr2.exe is a process associated with ALPHA Networks Wireless driver. It loads on Windows start up. Disabling it might cause problems with your wireless network device."

Toch besloten om 'm uit te vinken en m'n WIFI doet het nog steeds. Bedankt voor de input!