Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[v&a] Identiek commentaar bij verschillende producten

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views

• joep_k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:10
Ik heb 2 producten in de Vraag en Aanbod staan; een cpu en Ram.

Bij beide wilde ik als commentaar geven dat ze gereserveerd zijn. Als ik bij beide het woord 'Gereserveerd' als commentaar geef, dan krijg ik bij de tweede de error message: 'Dit bericht is identiek aan het vorige bericht'.

Klopt helemaal, maar omdat het om verschillende producten gaat moet dat wel kunnen, lijkt me.

hmmm

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wat dan met alle mensen die zich registreren om 100x hetzelfde spambericht te plaatsen op elke plek waar ze maar iets onder kunnen kladden? Die dubbelpostbeveiliging is niet alleen om te beschermen tegen foutjes maar ook om het spammers lastig te maken. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

En voor niet-spam is het natuurlijk makkelijk op te lossen, door er een zin omheen te zetten :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Tsja, dat is iets waar je heeeel soms tegenaan loopt, maar ik denk dat we de beveiliging er wel inlaten, zoals je kunt lezen uit de reacties van Jeroen en Frank, is deze check stiekem wel fijn :P Wontfix :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:49

crisp

Devver

Pixelated

Mja, als de gebruiker het al makkelijk kan omzeilen dan kan een bewuste spammer het natuurlijk ook. Verder is het als dubbelpostbeveiliging ook niet nodig omdat we al met eenmalige tokens werken.

Maar zoals moto-moi al aangeeft komt dit probleem in de praktijk nauwelijks voor, dus we laten het maar lekker zo :P

[ Voor 23% gewijzigd door crisp op 17-11-2009 13:24 ]

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.