Even een korte uitleg van de situatie:
Ik login als Gebruiker A, met een nieuw profiel op het Windows domein.
Voor 'Gebruiker A' stel ik, in Outlook 2003, een Microsoft Exchange account in. Vul de servernaam in en de gebruikersnaam. En nu krijg ik een password prompt.
Dit lijkt alleen voor deze gebruiker het geval te zijn, ik heb het idee dat dit in Exchange zit. Heb de gebruiker al full access rights gegeven op zijn eigen mailbox, maar dat mag niet baten.
Er wordt gebruik gemaakt van een volledige Windows omgeving:
Windows XP pro SP3
Outlook 2003 SP3
Exchange 2007 SP2
Heeft iemand enig idee waar ik moet zoeken,
- nieuw profiel al aangemaakt
- Volledige rechten gegeven
- Als ik het gebruikersnaam en wachtwoord invul dan werkt het wel, maar de prompt komt steeds terug.
- Outlook 2003 staat niets ingesteld 'prompt for password' al deze settings staan uit.
- RPC over HTTPS (Outlook anywhere) is ook niet ingesteld.
- De gebruiker heeft dit probleem op alle computers.
Ik login als Gebruiker A, met een nieuw profiel op het Windows domein.
Voor 'Gebruiker A' stel ik, in Outlook 2003, een Microsoft Exchange account in. Vul de servernaam in en de gebruikersnaam. En nu krijg ik een password prompt.
Dit lijkt alleen voor deze gebruiker het geval te zijn, ik heb het idee dat dit in Exchange zit. Heb de gebruiker al full access rights gegeven op zijn eigen mailbox, maar dat mag niet baten.
Er wordt gebruik gemaakt van een volledige Windows omgeving:
Windows XP pro SP3
Outlook 2003 SP3
Exchange 2007 SP2
Heeft iemand enig idee waar ik moet zoeken,
- nieuw profiel al aangemaakt
- Volledige rechten gegeven
- Als ik het gebruikersnaam en wachtwoord invul dan werkt het wel, maar de prompt komt steeds terug.
- Outlook 2003 staat niets ingesteld 'prompt for password' al deze settings staan uit.
- RPC over HTTPS (Outlook anywhere) is ook niet ingesteld.
- De gebruiker heeft dit probleem op alle computers.