The Pirate Bay haalt eigen tracker uit de lucht

Pagina: 1
Acties:

• coretx
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-02 08:25
Naast het volgende Artikel
nieuws: The Pirate Bay haalt eigen tracker uit de lucht

Staat een piratenpartij "signet" vermeld.
Dit is een logo die door alle bij Pirate Party International aangesloten piratenpartijen over de hele wereld gevoerd word.

The pirate bay, gebruikt dit logo uiteraard niet. Er dan zijn ook geen officiele banden tussen TPB en piratenpartijen. Behalve, vriendschappelijke banden tussen PP leden, en TPB participanten.

Het TPB logo is ons allen wel bekend.( Het schip ) Niet te verwarren met het "Piratbyran" logo, welke bestaat uit het casettebandje, + bones.

Ik vraag mij ten stelligste af of men bewust voor het gebruik van danwel de associatie heeft gekozen?

Mvrg,

Samir Allioui

Voorzitter Piraten Partij Nederland
Co-President Pirate Party International.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Ik neem aan dat je het FPA plaatje bedoeld (wat op de voorpagina staat naast het artikel) want in het artikel zelf zie ik geen afbeeldingen?

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-02 14:56
coretx schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 12:11:
Naast het volgende Artikel
nieuws: The Pirate Bay haalt eigen tracker uit de lucht

Staat een piratenpartij "signet" vermeld.
Dit is een logo die door alle bij Pirate Party International aangesloten piratenpartijen over de hele wereld gevoerd word.
Aangepast :)

Ik ben helemaal geen stagiair

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
coretx schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 12:11:
Ik vraag mij ten stelligste af of men bewust voor het gebruik van danwel de associatie heeft gekozen?
Lok je nu een discussie uit of denk je serieus dat de redactie bij het publiceren op die manier redeneert? Dit soort insinuaties mag je voortaan best achterwege laten en de afsluiter met signature ook.