If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
[ Voor 72% gewijzigd door pino85 op 17-11-2009 12:06 ]
Liefhebber van Tweakers
Dat is in mijn geval niet het geval.Glaanieboy schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 12:08:
Of heb je 'm dan aangevraagd en is'ie gekoppeld aan je account? In dat geval mag mijn aanvraag weer weg, ik was alleen even nieuwsgierig naar de link
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
[ Voor 3% gewijzigd door Matthew op 17-11-2009 12:30 ]
edit: idd in de laatste minuut gefixed
[ Voor 56% gewijzigd door Bosmonster op 17-11-2009 12:30 ]
Mijn email adres stond nog verkeerd ingesteld.
Als mijn key al is verzonden is deze nu naar een @O2.nl adres gestuurd en niet naar mijn @gmail.com
Kan ik dit nog aanpassen?
Editje:
Al opgelost door je 'gereserveerde' key opnieuw aan te vragen, dit kan schijnbaar als je al een key hebt.
[ Voor 21% gewijzigd door Armageddon_2k op 17-11-2009 13:08 ]
Mijn profiel stond op een mailadres wat niet meer werkte, aangepast, kon niet meer inloggen en kreeg activatiemailtje niet binnen. En nu ben ik te laat, was er als eerste bij en heb zelfs de eerste post geplaatst (dat het niet werkte).
Is daar nog niets aan te doen? Dit is wel erg sneu...
Maar ik spreek niet voor T.net, dus wie weet.
[ Voor 6% gewijzigd door Hahn op 17-11-2009 23:37 . Reden: andere heeft het zelf al opgelost ]
The devil is in the details.
Tsja, da's gewoon pech hebben, we kunnen moeilijk tig keys achter de hand houden voor dit soort gevallenNoxious schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 13:20:
Vergelijkbaar probleem.
Mijn profiel stond op een mailadres wat niet meer werkte, aangepast, kon niet meer inloggen en kreeg activatiemailtje niet binnen. En nu ben ik te laat, was er als eerste bij en heb zelfs de eerste post geplaatst (dat het niet werkte).
Is daar nog niets aan te doen? Dit is wel erg sneu...
Maar misschien dat Tweakjur in 'redactieblog: Tweakers.net geeft opnieuw 500 Ruse-bètakeys weg' je nog wat op kan leveren?
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt