Windows 7 32bit of 64bit

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil windows 7 aanschaffen alleen zit mij te bedenken of ik niet beter 64 bit kan nemen. Voor de toekomst en voor het meer aanspreken van geheugen.
Nou is mijn vraag, Weten jullie of er voor 64bit de ondersteuning voor software al goed is?, of dat het toch beter is om 32bit te blijven gebruiken?

Mvg,
MyUnknownSelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:59
Hier is genoeg over te vinden volgens mij, maar als je hardware het ondersteunt zou ik lekker voor 64 bits gaan. Ik draai het al jaren en heb nooit problemen met software.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:35

M2M

medicijnman

wat voor een hardware heb je in je pc zitten. Dat bepaald voornamelijk of je over kunt op 64 bit of niet. Zo ja? gewoon doen, zo nee? upgraden naar een 64 bit capable processor :)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik weet alleen dat het voor windows xp een hell was, Zelfs msn werd niet ondersteund (de recente versie, voor 64bit had je zo'n oudbollig msn programma)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Alle 32-bits software draait gewoon op een 64-bits OS. Ook Windows Live Messenger.

[ Voor 78% gewijzigd door Gunner op 17-11-2009 12:03 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:16

Matis

Rubber Rocket

Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 12:00:
Ja ik weet alleen dat het voor windows xp een hell was, Zelfs msn werd niet ondersteund (de recente versie, voor 64bit had je zo'n oudbollig msn programma)
Ja, XP 64 was een drama, bij Vista was het al velen malen beter en bij Win7 is het helemaal subliem.

http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data[q]=64+of+32+&x=4&y=8&data[boolean]=AND&data[forums][]=11&where=Dit+forum#hitstart

Hier staat vast wel wat tussen wat je kan helpen.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja gaat helaas of over upgrades of over vista :P, Maar bedankt jongens ;) ik ga gewoon windows 7 64bit installeren :D
Pagina: 1