Toon posts:

HELP! Aansluiten TV, HD decoder, receiver en popcorn hour

Pagina: 1
Acties:
  • 371 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Iedereen,

Ik heb afgelopen week allerlei apparatuur aangeschaft en nu moet ik dit aansluiten. Wie kan me hierbij helpen? Ik zie door de bomen het bos niet meer.

- Samsung UE46B6000 LED TV
- Onkyo receiver (type: TX-SR507)
- Harman Kardon HKTS11 boxenset (via receiver aansluiten)
- Popcorn Hour C200
- UPC HDTV decoder (alleen HDMI)

Wat moet ik gebruiken Optisch of HDMI? Alle geluid via receiver? Ik weet het echt niet meer :?

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:55

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Een gok:

Aansluiten op Receiver:

Popcorn middels HDMI
Harmen en Kardon middels ?
UPC HDTV recorder middels HDMI

Aansluiten op TV
Receiver middels HDMI (indien mogelijk)

Kijk, optical is alleen voor geluid, HDMI is eigenlijk DVI met geluid (alles in 1 dus) Scheelt dus kabels me dunkt :)

Daarnaast wil je neem ik aan je receiver voor al het geluid gebruiken en niet aaleen voor je popcorn

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

Topicstarter
Notna schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 11:47:
Een gok:

Aansluiten op Receiver:

Popcorn middels HDMI
Harmen en Kardon middels ?
UPC HDTV recorder middels HDMI

Aansluiten op TV
Receiver middels HDMI (indien mogelijk)

Kijk, optical is alleen voor geluid, HDMI is eigenlijk DVI met geluid (alles in 1 dus) Scheelt dus kabels me dunkt :)

Daarnaast wil je neem ik aan je receiver voor al het geluid gebruiken en niet aaleen voor je popcorn
Ik wil inderdaad alle geluid via de receiver laten verlopen. De boxen sluit ik met bijgeleverde luidsprekersnoer aan op de receiver. Bedankt!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:16

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 11:41:
Wat moet ik gebruiken Optisch of HDMI? Alle geluid via receiver? Ik weet het echt niet meer :?
In eigenlijk elke manual staat wel hoe de apparatuur aangesloten moet worden op andere apparaten en wat de beste manier is. Zeker in de manual van de Onkyo zou meer dan genoeg moeten staan over het hoe aan te sluiten van de speakers op de receiver, maar ook voor het aansluiten van andere componenten en hoe deze dan geconfigureerd moeten worden.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.