Ik word af en toe niet goed van de hardware ondersteuning van fabrikanten. Als je het product gekocht hebt weet je niet zeker of het volgend jaar nog support word.
Voorbeeld:
Ik heb van hp zo'n printer met glasplaat (PSC 1350) en een mooie imac. Op tiger was dit geen probleem. alles werkte gewoon out of the box. Met de brakke hp software, maar ook met alleen de drivers + een programma als adobe acrobat.
Scannen kan het ding ook, maar dat gebruik ik incidenteel.
Inmiddels zijn we 3jaar verder en draai ik op snow leopard. Printen werkt na een nieuwe driver van hp wel aardig, maar de scan functie is nergens meer te bekennen. Oftewel, scannen kan ik nu wel vergeten. Ik kan een perfect werkend apparaat van 3jaar gewoon de vuilnisbak in mikken.
Zonde! Ook nog eens slecht voor het milieu.
Dit geintje is me vaker gebeurd. Creative kan er zo ook wat van...
Hoe gaan jullie hier mee om?
Let je op een merk welke wel goede support bied in de toekomst (welke moet dat dan zijn)?
Of gooi je het spul ook gewoon maar weg en vervang je het door wat nieuws?
Voorbeeld:
Ik heb van hp zo'n printer met glasplaat (PSC 1350) en een mooie imac. Op tiger was dit geen probleem. alles werkte gewoon out of the box. Met de brakke hp software, maar ook met alleen de drivers + een programma als adobe acrobat.
Scannen kan het ding ook, maar dat gebruik ik incidenteel.
Inmiddels zijn we 3jaar verder en draai ik op snow leopard. Printen werkt na een nieuwe driver van hp wel aardig, maar de scan functie is nergens meer te bekennen. Oftewel, scannen kan ik nu wel vergeten. Ik kan een perfect werkend apparaat van 3jaar gewoon de vuilnisbak in mikken.
Zonde! Ook nog eens slecht voor het milieu.
Dit geintje is me vaker gebeurd. Creative kan er zo ook wat van...
Hoe gaan jullie hier mee om?
Let je op een merk welke wel goede support bied in de toekomst (welke moet dat dan zijn)?
Of gooi je het spul ook gewoon maar weg en vervang je het door wat nieuws?