Ik heb een download op mijn pagina en daarvoor gebruik ik de class httpdownload van http://www.phpclasses.org/browse/file/9051.html
Deze werkt perfect of anders gezegd werkte perfect .....
Helaas heb ik niet meer de bestanden van de situatie waarin het wel werkte, want dat is de reden ook dat ik nu zolang aan het stoeien ben en toch even om hulp moet vragen.
Wat de class doet kan je zien in de link.
Mijn PHP pagina ziet er als volgt uit:
De afhandeling van of het bestand wel werkt of niet en alles wat betreft de header (mime types) wordt door de class afgehandeld.
Wat is nu mijn probleem? Hij laad het bestand in mijn pagina als content ipv dat je een download scherm krijgt...
Stukje van wat ik dus nu zie:
[html]
PK����my^;b�l$� ��� �"��BS_AE_SCHADE_POLIS_01.01.01.00.earUT � ��J��JUx�����lwS�0��m��ضm۶m۶m۶m۶��}ڦ�L'i'y)`����k].Aq[�����@� ��' ��$$. ,�'/'-���hbmb�d"k�l�D�� ��|)�?Pq�� ��^�<���\P�ʉԊD#ډ�Y�c���t���d�:�>��^[�>:G����]UdhF��d�_���=� ��M^ 8��I62�٬/$���&N�ݝ����F��t��a z�y��^����j��E��o,�J^ۣ��� �݀4d����I����s����������i- ��Nu�s���������i���Ui����_r�������Aw(ҭ���d9�cdں��uW#KA
en nog een hele lading erachter aan...
Maar wat zie ik nu in hemelsnaam over het hoofd waardoor het nu opeens NIET meer werkt en voorheen WÉL??
Edit:
Zoals ik al eerder heb gezegd heeft het gewoon gewerkt. En aan de class is niets gewijzigd. Dus het gekke is waarom hij het nu opeens niet doet....
Enige wat gewijzigd is de php pagina waarin de functionaliteit zit. Dit zat voorheen in een iFrame die ik (helaas) heb verwijderd.
Voor zover ik me nog kan herinneren zaten daar nog wel wat andere tags bij als html body etc (omdat het een losse pagina was dat in een iFrame werd geladen), maar of die er mee te maken kunnen hebben is mij nog onduidelijk.
Ik heb de situatie volledig nagebootst dus heb een iframe gemaakt een nieuwe pagina die daarin geladen wordt met dezelfde functionaliteit en inclusief wat tags die standaard aanwezig moeten zijn. Maar ook dat geeft hetzelfde resultaat.
Alvast bedankt
Deze werkt perfect of anders gezegd werkte perfect .....

Helaas heb ik niet meer de bestanden van de situatie waarin het wel werkte, want dat is de reden ook dat ik nu zolang aan het stoeien ben en toch even om hulp moet vragen.
Wat de class doet kan je zien in de link.
Mijn PHP pagina ziet er als volgt uit:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
| <?php if(isset($_POST["btnDownload"])) { $file = $_POST["service_destination"]; $object = new httpdownload; $object->set_byfile($file); $object->use_resume = false; $object->download(); } ?> <h1>Repository Overview</h1> <table width="100%"> <tr> <td> <form name="service" action="" method="POST"> <table> <tr> <td width="100%"> Click on the service (.zip) you want to download: <input name="service_destination" type="hidden" value=""> <input name="service_name" disabled="disabled" type="text" size="60" value=""> <input type="submit" onmouseover="style" name="btnDownload" value="Download"> </td> </tr> <tr> <td> .... </td> </tr> </table> </form> </td> </tr> </table> |
De afhandeling van of het bestand wel werkt of niet en alles wat betreft de header (mime types) wordt door de class afgehandeld.
Wat is nu mijn probleem? Hij laad het bestand in mijn pagina als content ipv dat je een download scherm krijgt...
Stukje van wat ik dus nu zie:
[html]
PK����my^;b�l$� ��� �"��BS_AE_SCHADE_POLIS_01.01.01.00.earUT � ��J��JUx�����lwS�0��m��ضm۶m۶m۶m۶��}ڦ�L'i'y)`����k].Aq[�����@� ��' ��$$. ,�'/'-���hbmb�d"k�l�D�� ��|)�?Pq�� ��^�<���\P�ʉԊD#ډ�Y�c���t���d�:�>��^[�>:G����]UdhF��d�_���=� ��M^ 8��I62�٬/$���&N�ݝ����F��t��a z�y��^����j��E��o,�J^ۣ��� �݀4d����I����s����������i- ��Nu�s���������i���Ui����_r�������Aw(ҭ���d9�cdں��uW#KA
en nog een hele lading erachter aan...
Maar wat zie ik nu in hemelsnaam over het hoofd waardoor het nu opeens NIET meer werkt en voorheen WÉL??
Edit:
Zoals ik al eerder heb gezegd heeft het gewoon gewerkt. En aan de class is niets gewijzigd. Dus het gekke is waarom hij het nu opeens niet doet....
Enige wat gewijzigd is de php pagina waarin de functionaliteit zit. Dit zat voorheen in een iFrame die ik (helaas) heb verwijderd.
Voor zover ik me nog kan herinneren zaten daar nog wel wat andere tags bij als html body etc (omdat het een losse pagina was dat in een iFrame werd geladen), maar of die er mee te maken kunnen hebben is mij nog onduidelijk.
Ik heb de situatie volledig nagebootst dus heb een iframe gemaakt een nieuwe pagina die daarin geladen wordt met dezelfde functionaliteit en inclusief wat tags die standaard aanwezig moeten zijn. Maar ook dat geeft hetzelfde resultaat.
Alvast bedankt
[ Voor 71% gewijzigd door Tijgertje84 op 17-11-2009 09:12 ]
Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H