Toon posts:

backlog nog niet geteld?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nou, ik weet het niet hoor, maar ik mis nogsteeds 110k rc5 :( vandaag heeft dnet 8 blocken voor mijn team erbij gedaan ,nou joepie , als ze er morgen nog niet zijn flush ik ze dubbel .

/me krijgt er zo wel de balen van

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:01

CBA

een vat, een vat, een vat !

Ik heb vandaag in m'n stats gezien dat ze van mij nu er wel allemaal zijn, misschien heeft dnet de backlog nu verwerkt en zijn jouw blokjes nu ook toegekomen ...

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

Verwijderd

ze hebben zeker nog niet de hele backlog verwerkt, want Team Graasland mist nog steeds 500K :(

als ze niet snel komen gaan we ze weer flushen.

Verwijderd

Als je Dnet heel pissig wil maken moet je het hele zwikkie flushen voordat de backlog verwerkt is ! 3 dagen geduld, dan nog es tellen en dan evt. flushen.

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

zou idd een beetje lullig zijn.. hebben ze ik weet nie hoeveel backlog en dan ga jij dubbelflushen.. lijkt me ook geen strak plan

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-05 17:04
komt vrij egoistisch over ja. Niet doen. Melk bederf is ondernemersrisico :).

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

we hebben ze toch ook nog niet geflusht.

ik heb heus nog wel ff gedult, maar telkens als wij een beetje grote flush hebben duurt het eeuwen voordat alle wu's getelt zijn door d-net.

ik wacht nog wel ff met flushen :)

Verwijderd

OK ! En hoe voelt dat nou, zoveel blokkies tot je beschikking te hebben dat je de stats voor >200.000 mensen kunt verzieken ;) ?

/me is alweer errug happy met zijn laatstelijk opgevoerde aanvoer van gemiddeld 3k/dag :z

Verwijderd

Topicstarter
als ie er morgen niet is gooi ik me tape erin en reflush de 150K

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:28
Stuur dan eerst een mailtje naar distributed met de vraag hoe het nu staat met de backlog. Dan krijg je vanzelf antwoord of ze nu de hele backlog geflushed hebben of niet. Als er straks weer problemen komen met de stats, gaan ze pas echt moeilijk doen.

[removed]

Verwijderd

Topicstarter
dnet is nu niet bereikbaar?

ik wil me blocks :'(

Verwijderd

Hij's nu zo goed als klaar met de statsrun. Komt zeker door al het flushgeweld bij OGR |:( ;) dat de RC5-stats laat zijn.

Verwijderd

Topicstarter
nou, helemaal geen blocks vandaag!!! ???

ik mis ze nogsteeds :(

• harrie_1
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-05 11:17

harrie_1

Dreanor Horde NL

En ik dus ook :( :( :(

Merkez

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

Ik las ergens in een .plan geloof ik dat ze de blokjes geleidelijk toe gaan voegen over de dagen die zouden volgen.

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Voorlopig zijn ze nog geen eens klaar met de normale statsrun, laat staan met het bijwerken van de backlog.
Er zijn trouwens nu al 4 proxies down. Tot een maandje geleden was er practisch nooit één down laat staan 4. En niets in de .plans :(

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

Topicstarter
die punt plan kon ik ook nie vinden :(

die 100k is dus 20% van ons totaal , als dit echt weg is ....

/me bid en hoopt op een dnet mirakel
Pagina: 1