Toon posts:

Ligt de ftp van Abit plat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer al een paar daagjes de nieuwe bios van de Abit BE6-II V1.0 te downloaden van [url="http://www.abit.nl."]www.abit.nl.[/url]
Maar het lijkt alsof de ftp van hun het niet doet.

Zijn er nogmeer sites waar ik hem vandaan kan halen?

Verwijderd

Dit probleem heb ik ook al dagen, maar in de meuktracker staat de laatste bios update vaak ook en die link werkt wel! Ik snap niet waarom ze daar niks aan doen dat mag je toch wel verwachten van een merk als abit, want zo heeft niemand wat aan die site! |:(

• Wizardtm
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-08 10:53

Wizardtm

>>> H20 <<<

Yep, ik had het zelfde probleem... |:( |:( maareh je kan het vrijgemakkelijk oplossen :)

ga naar: www.abit-usa.com en dan werkt het allemaal wel B-)

Werken? Dat doe ik morgen wel!

Verwijderd

Hoe weten jullie nou wat je precies in dos moet intikken zodat de bios wordt geflashed, want ik zie het nergens staan!

Kunnen jullie het hier ff posten van de nieuwste bios van de kt7a?

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ehm... de readme lezen? En begin er niet aan als je nu zonder problemen draait en dus geen update nodig hebt. B-)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Op maandag 05 maart 2001 12:24 schreef bramvrzt het volgende:
Ehm... de readme lezen? En begin er niet aan als je nu zonder problemen draait en dus geen update nodig hebt. B-)
Ik heb men bios al zo'n 5x geflashed alleen weet ik nooit wat ik in moest typen.

Verwijderd

Op maandag 05 maart 2001 16:14 schreef eXistence het volgende:

[..]

Ik heb men bios al zo'n 5x geflashed alleen weet ik nooit wat ik in moest typen.
Hoe wou je ooit je bios flashen als je niet weet wat je in moet tikken :?

maar je moet gewoon het flash proggie bij abit downloaden... dan in dos die exe file draajen en de .bin file ff ergens opschrijven ofzo.. dan vraagt ie om de bin file en dan voer je in wat je op had geschregen.. zo moeilijk was dat toch niet :7
Pagina: 1