Subdreamer upload rechten

Pagina: 1
Acties:
  • 568 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• programfile
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
In Subdreamer, kan ik als Admin gewoon alles doen, inclusief dmv tinymce of iets anders foto's uploaden.
Alleen wanneer ik een user aan wil maken voor de klant, om alleen wat inhoudelijke wijzigingen te kunnen doen. Kan ik geen fotos meer uploaden. Ondanks dat ik subdreamer zelf, de gebruikersgroep alle rechten heb gegeven.

Admin is dus de enigste die kan uploaden terwijl ik graag wil dat andere gebruikers dat ook kunnen.
Wat doe ik fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Beetje flauw, maar aangezien het een commercieel product betreft: is er op de subdreamer site geen hulp te vinden?

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 12:52

Bosmonster

*zucht*

Als dit al ergens thuishoort dan is het in Software, niet in WEB. En lijkt me inderdaad meer een supportvraagje voor de producent.

(ik ken het hele product niet overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-09 14:28
Dit is vaak een leuk chown probleem, de admin beheert de map en niet de groep www-data dacht ik zo.

Verder adviseer ik je (net als @zwippie) om even op hun support zelf te gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Bosmonster schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 11:28:
Als dit al ergens thuishoort dan is het in Software, niet in WEB. En lijkt me inderdaad meer een supportvraagje voor de producent.

(ik ken het hele product niet overigens)
Beter kon ik 't niet zeggen; behalve dat ik nog een linkje voor je heb: Waar hoort mijn topic?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.