Krijg ineens sinds enkele minuten deze melding als ik in mw2mp zit. m'n kameraad heeft het ook. Ervaren anderen dit probleem ook?
Same here, dus ik sluit steam en mw2 af..
Start allebei op en nu telkens als ik matchmaking probeer in te gaan houdt iwmp4 ofzo op met werken....great!
Start allebei op en nu telkens als ik matchmaking probeer in te gaan houdt iwmp4 ofzo op met werken....great!
ik ook, vriend van mij ook met wie ik aan het party'en ben! Steam connection failed inderdaad.
Verwijderd
Yep, hier ook. Bij mij loopt het spel steeds vast als ik een game aan het zoeken ben. Krijg dan iw4mp.exe reageert niet meer.
Yep, de .exe crashed gewoon, heel mooi dit....
Ik heb mijn PC net opnieuw geinstalleerd, net als CoDMW2.
Als ik nu MP probeer te starten zie ik het volgende:
Steam was unable to sync your files for Call of Duty: Modern Warfare 2 - Multiplayer with Steam Cloud.
If you have played this game from another computer, your game settings and/or progress may not be in sync with what is stored in the Cloud. If you play the game now, you may lose those changes or progress.
Ik wil alleen niet me niveau verliezen en opnieuw op niveau0 beginnen
Als ik nu MP probeer te starten zie ik het volgende:
Steam was unable to sync your files for Call of Duty: Modern Warfare 2 - Multiplayer with Steam Cloud.
If you have played this game from another computer, your game settings and/or progress may not be in sync with what is stored in the Cloud. If you play the game now, you may lose those changes or progress.
Ik wil alleen niet me niveau verliezen en opnieuw op niveau0 beginnen
same here, met 6 kameraden
hij loopt ook de hele tijd te syncen
hij loopt ook de hele tijd te syncen
[ Voor 43% gewijzigd door Phoenix1337 op 16-11-2009 22:54 ]
Zal wel een probleem op het Steam netwerk zijn, misschien overbelast nu de Amerikanen uit het werk komen?
Zal ongetwijfeld vanzelf gefixt worden.
Zal ongetwijfeld vanzelf gefixt worden.
syncprobleem hier.
friendlist doet het overigens ook niet
tf2 doet het niet, even als CS:S en l4d2 demo
steam probleempje dus.
aah :
''the steam servers are currently down for routine maintance, ''
edit 2: hier doet ie het weer
friendlist doet het overigens ook niet
tf2 doet het niet, even als CS:S en l4d2 demo
steam probleempje dus.
aah :
''the steam servers are currently down for routine maintance, ''
edit 2: hier doet ie het weer
[ Voor 29% gewijzigd door Zuurstok op 16-11-2009 22:57 ]
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
heel steam eruit, vraag me af hoe lang het gaat duren. Zal wel wat alarmbellen doen afgaan.
zucht............ het zal eens een keer goed werken dat steam.
Dat migraten van lobby's werkt ook voor geen meter. Halve party's worden dan toegevoed.
Dat migraten van lobby's werkt ook voor geen meter. Halve party's worden dan toegevoed.
Thanks for the replies dudes 
Op de officiele forums van steam of infinity ward was niets te vinden, maar de GOT dudes hebben mijn twijfels beeindigt of het aan mijn computer lag
Op de officiele forums van steam of infinity ward was niets te vinden, maar de GOT dudes hebben mijn twijfels beeindigt of het aan mijn computer lag
inderdaadDJJ schreef op maandag 16 november 2009 @ 22:58:
zucht............ het zal eens een keer goed werken dat steam.
/wtb dedicated servers
Dit ben ik sinds de patch van vorige week http://www.youtube.com/watch?v=zVk3MAupeAA
@ DJJ, echt, ik heb nog nooit problemen gehad met steam 
het gemis van dedicaded servers is een héél erg gemis, maar imo werkt het opzich nog wel redelijk qua lag ed.
heb je überhaupt een valve game? want ik vind dat echt het beste online werken tot wat ik nu toe heb meegemaakt
het gemis van dedicaded servers is een héél erg gemis, maar imo werkt het opzich nog wel redelijk qua lag ed.
heb je überhaupt een valve game? want ik vind dat echt het beste online werken tot wat ik nu toe heb meegemaakt
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
@ Ghenzi, vaak zat problemen gehad met steam. Voornamelijk op LAN-events. Deden de games het weer eens niet. Het mooiste was nog die nieuwe game toen, Killhouse. De coop lan game, waarmee je dus online moet zijn om iemand te kunnen joinen
Tja dat IWnet brengt ze toch niet wat ze gehoop haddden denk ik zo.
/offtopic: als dit de voorbode is van pay to play hebben ze nog een lange weg te gaan.

/offtopic: als dit de voorbode is van pay to play hebben ze nog een lange weg te gaan.
Ging net zo lekker, lijkt er niet beter op te worden. Hinderlijk dit zeg!
T is gewoon niet normaal meer. je bent 20 minuten bezig om met 6 man een spel te joinen. Ze moeten er echt snel wat aan doen.
Of dan ben je net lekker bezig, failed host migration. T schiet ook niet op zo...
Of dan ben je net lekker bezig, failed host migration. T schiet ook niet op zo...
Gister avond tussen 20:00 - 22:45 waren ook wat probleem met Left 4 Dead. Het was niet mogelijk om lobby''s te maken, en later was het niet mogelijk om een lobby te maken waarin mensen konden joinen. Rond 23:00 waren deze problemen opgelost.
Wellicht dat MW2 het zelfde probleem hierbij had, maar dan zou het sinds gister avond laat weer naar behoren moeten werken.
Wellicht dat MW2 het zelfde probleem hierbij had, maar dan zou het sinds gister avond laat weer naar behoren moeten werken.
Winners never cheat, Cheaters never win
Pagina: 1