Ik kon geen centraal topic voor budget laptops vinden dus open ik maar even een nieuw topic. Mijn moeder in de overgang wil graag een laptop voor haar zelf hebben, en heeft mij dus de opdracht gegeven om uit te zoeken hoe en wat. Nu weet ik wel het een en ander van computers, maar laptops is echt onbekend terrein voor mij.
Haar eisen voor een laptop zijn als volgt:
- Internet
- Windows XP
- Snel muziek op haar ipod kunnen zetten met itunes
- Foto's e.d. opslaan
Er komt dus geen gegame e.d. bij kijken. Haar eisen zijn vreselijk simpel dus. Zelf geeft zij aan dat ze een budget heeft van tussen de 500 en 800 euro, maar dat is volgens mij vreselijk veel geld voor een laptop die aan haar eisen moet voldoen.
Zijn die basic dingetjes van 300 euro goed genoeg denken jullie? Of moet er echt een zwaardere processor in.
Haar eisen voor een laptop zijn als volgt:
- Internet
- Windows XP
- Snel muziek op haar ipod kunnen zetten met itunes
- Foto's e.d. opslaan
Er komt dus geen gegame e.d. bij kijken. Haar eisen zijn vreselijk simpel dus. Zelf geeft zij aan dat ze een budget heeft van tussen de 500 en 800 euro, maar dat is volgens mij vreselijk veel geld voor een laptop die aan haar eisen moet voldoen.
Zijn die basic dingetjes van 300 euro goed genoeg denken jullie? Of moet er echt een zwaardere processor in.