Ik heb zojuist van www.delaptoptopper.nl een digitale bedreiging ontvangen omdat ik allereerst vroeg of ik ook onder rembours kon bestellen of af kon halen. Antwoord was overal nee op. Daarna googlede ik deze zaak ik kreeg ik nogal wat negativiteit te pakken. Ik confronteerde ze met mijn bevindingen en vroeg of er iets veranderd was. Ik kreeg niets anders dan kortaf en onvriendelijkheid. Ik zag een thuiswinkelwaarborg logo op de site staan en heb ze opgezicht. Ze staat niet op hun site dus gebruikten ze dit ten onrechte. Ik heb navraag gedaan en aangegeven bij laptoptopper dat ze het onrechtmatig gebruikte en ik dit aan zou geven bij de thuiswinkelorganisatie.Screenshots gemaakt en prompt een uur later waren ze verdwenen. Ik heb de site gemaild dat ik screenshots had gemaakt en ze op zou sturen en dat dit verhaal nog niet ten einde was en ze verdacht van oplichterij.
Ik kreeg het volgende antwoord:
oke kankermongool goed genoug hebben wij je ip adres dus je gegevns.
Wat doe ik hiermee en is het waar dat zo iemand zomaar je gegevens kan opzoeken op basis van je ipadres?
Ik kreeg het volgende antwoord:
oke kankermongool goed genoug hebben wij je ip adres dus je gegevns.
Wat doe ik hiermee en is het waar dat zo iemand zomaar je gegevens kan opzoeken op basis van je ipadres?