[MacBook] Totaal geen leven meer

Pagina: 1
Acties:

• Foxl
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Beste,

Vanmiddag is mijn MacBook (uit midden 2006) ineens uitgevallen en heb ik hem hierna met geen mogelijkheid meer aan de praat gekregen.

Er gebeurd dus totaal niets wanneer ik de powerknop indruk, geen HD spinup, geen fans welke beginnen blazen of wat dan ook.
Het powerledje op de MagSafe brand gewoon en de statusledjes op de accu branden allemaal vol groen, het lijkt dus geen voedings/accu probleem te zijn.

Heb geprobeerd de PRAM te resetten, en hierna tevens de SMC, zoals aangegeven op de apple support pagina, allebei zonder enig resultaat. Heb de laptop hierna enkele uren met rust gelaten om het nogmaals te proberen, helaas weer zonder resultaat.

Het enige wat me eigenlijk rest is langs gaan bij de winkel van herkomst. Maar aangezien een reparatie/ onderzoek ongetwijfeld flink wat kosten met zich mee zal brengen leek het me slim om mezelf er eerst van te verzekeren dat ik geen mogelijkheid over het hoofd heb gezien het zelf op te lossen.

Dus de vraag; Is iemand deze situatie eerder tegen gekomen, welke checks, resets of wat dan ook kan ik zelf nog doen, etc?

I'm really easy to get along with, once you people learn to worship me...

• Foxl
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Echt niemand die hetzelfde probleem heeft gehad? :/

I'm really easy to get along with, once you people learn to worship me...

• huarru
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-01 19:46
Het klinkt hoe dan ook als een probleem met de hardware van je macbook, dus je zult waarschijnlijk wel naar de winkel moeten om te fixen.