Hoe installeer ik het? Ik heb gezocht maar niks gevonden. Graag snel antwoord (indien mogelijk)
Verwijderd
Als eens gekeken wat er gebeurt als je de CD erin doet?
Verder mist er nogal wat info:
- Wat lukt er niet (welke melding geeft het bijvoorbeeld)?
- Wat heb je zelf al geprobeerd?
- Wat heb je zelf al gevonden voor dit probleem?
Gewoon snel je vraag hier droppen is namelijk niet helemaal de bedoeling.
Verder mist er nogal wat info:
- Wat lukt er niet (welke melding geeft het bijvoorbeeld)?
- Wat heb je zelf al geprobeerd?
- Wat heb je zelf al gevonden voor dit probleem?
Gewoon snel je vraag hier droppen is namelijk niet helemaal de bedoeling.
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2009 21:11 ]
Zorgen in je bios dat je vanaf CD opstart?
Verder een beetje een matige topicstart, met geen info..
Verder een beetje een matige topicstart, met geen info..
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
wat te doen:
sluit je pc af
haal de stroomkabel eruit (indien laptop batterij)
wacht 43 seconden
geef je computer weg, want dat wordt niets.
sluit je pc af
haal de stroomkabel eruit (indien laptop batterij)
wacht 43 seconden
geef je computer weg, want dat wordt niets.
Dat is nu juist het grote probleem, wanneer ik de cd erin doe krijg ik dit bericht
http://i365.photobucket.c.../Exstinctor/Windows71.png
en er gebeurt niets wanneer ik de cd erin doe voordat ik mijn pc opstart.
http://i365.photobucket.c.../Exstinctor/Windows71.png
Als ik google, dan vind ik zat dignen:
[google=how to install windows 7]
[google=how to install windows 7]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Dat hoeft niet, je kan gewoon vanuit Windows de installatie beginnenGGS_206 schreef op maandag 16 november 2009 @ 21:11:
Zorgen in je bios dat je vanaf CD opstart?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Als je die melding van het screenshot leest, blijkt dat de windows die je geïnstalleerd hebt niet ge-upgrade kan worden naar de w7 die je hebt. PC dus opnieuw starten, naar het BIOS gaan -meestal Delete of F1 indrukken- en dan bij "boot order" je CD/DVD helemaal bovenaan zetten. Opslaan en herstarten. Dan zou de installatie moeten beginnen
Heb je de foutmelding gelezen? Er staat letterlijk dat de beide versies niet compatible zijn (ws 32 vs 64bit) en er van cd geboot moet worden om een nieuwe installatie te doen.anandus schreef op maandag 16 november 2009 @ 21:14:
[...]
Dat hoeft niet, je kan gewoon vanuit Windows de installatie beginnen
Nielson schreef op maandag 16 november 2009 @ 21:22:
[...]
Heb je de foutmelding gelezen? Er staat letterlijk dat de beide versies niet compatible zijn (ws 32 vs 64bit) en er van cd geboot moet worden om een nieuwe installatie te doen.
offtopic:
Die had ik nog niet gezien toen ik het typte
Die had ik nog niet gezien toen ik het typte
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Pas in je BIOS aan dat de computer eerst moet opstarten van DVD/CD drive.Verwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 21:13:
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
'Kay. Ik heb nu ingesteld dat de computer eerst opstart met de dvd/cd drive, maar nu gebeurt er nog steeds niets.
is het niet zo dat je 10 sec. de kans krijgt om op een willekeurige toets te drukken, waarna hij maar doorstart naar schijf C?
En wie is Kay, die reageert niet niet eens
En wie is Kay, die reageert niet niet eens
[ Voor 15% gewijzigd door AW_Bos op 16-11-2009 21:35 ]
Verwijderd
je moet ook wel op de any key drukken to continue he.
Maar ik dacht dat we hier op t-net toch allemaal wel een os konden instaleren eigenlijk
Maar ik dacht dat we hier op t-net toch allemaal wel een os konden instaleren eigenlijk
Er wordt mij inderdaad gevraagd om op een random toets te drukken, maar verder veranderd er niks aan de normale boot.
1. Zet je pc uit. Niet via het knopje maar de stekker moet er vrij ruw uitgetrokken worden.
2. Stop de dvd erin. Maakt niet uit op wat voor manier.
3. ????
4. Profit!
2. Stop de dvd erin. Maakt niet uit op wat voor manier.
3. ????
4. Profit!
Heb je op een toets gedrukt?Verwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 21:37:
Er wordt mij inderdaad gevraagd om op een random toets te drukken, maar verder veranderd er niks aan de normale boot.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Draadloos USB toetsenbord? Klinkt bekend, soms wordt die nog niet geladen in de BOOT procedure.Verwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 21:37:
valt in het bios aan te zetten. Is ergens een switch met 'USB' en 'boot'
OEM, da's voor als je zelf systemen bouwt - Als je een heel systeem gebouwd hebt is het verbazingwekkend dat je je OS er niet op krijgt. O, wacht, er staat er al een op. Lees de voorwaarden van je OEM-licentie nog eens goed door
Gast, als je niet weet hoe je Windows moet installeren, behoor je eigenlijk a) niet op GoT thuis en b) had je ook geen OEM moeten kopen, maar je PC eigenlijk gewoon naar een winkel moeten brengen. Maar goed, bij deze:Verwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 21:46:
Ik zat al op zo'n post te wachten, dank je.
- Duw de installatiemedia in je computer
- Stel in je BIOS in dat je wilt opstarten van DVD/CD speler
- Duw op een willekeurige toets wanneer dit gevraagd wordt
- Formatteer je harde schijf voordat je gaat installeren (voor een verse installatie)
- Installeer de rest van je zooi !
Wat moet ik hier aan toevoegenVerwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 21:09:
Hoe installeer ik het? Ik heb gezocht maar niks gevonden. Graag snel antwoord (indien mogelijk)
Lees de QuickStart maar eens door en gebruik Google.....ach..er staan ook al genoeg nuttige tips in de reacties hierboven.
Dit is natuurlijk wel heel erg matig en absoluut niet de bedoeling, we verwachten wel een beetje eigen inzet.
[ Voor 5% gewijzigd door TheVMaster op 16-11-2009 23:03 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.