Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Bug?] Alias verschijnt pas veel later

Pagina: 1
Acties:
  • 266 views

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-11 10:19

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Topicstarter
devvio's,

Vandaag probeerden achtereenvolgens Fear1986 en ik een alias te maken van:
Gouden Steeksleutel 2009 - Beste Homecinemasysteem vanuit MSH naar AH.

Helaas lukte het fear, ondanks de juiste rechten, niet en stuurde hij mij een DM. Bij mij lukte het vanmiddag ook niet. Maar wat schetst mijn verbazing, vanavond staan er ineens 4 aliassen in AH!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Zitten jullie toevallig achter een (achterlijk cachende) proxy ofzo? Er is namelijk geen reden waarom een alias normaal niet meteen zichtbaar zou zijn...

Intentionally left blank

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-11 10:19

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Topicstarter
Ik zat op mijn werk vanmiddag ongetwijfeld achter een dwaze constructie. Bij fear weet ik het niet.

Het vreemde is dat andere acties (posts en modacties), niet vertraagd werden.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik heb net gewoon een alias kunnen maken van dit topic naar SeM, werkte direct. Lijkt me inderdaad een of andere gekke poxy die in de weg zat. Mocht het nog eens voorkomen dan kun je ctrl+F5 proberen voor een harde refresh, voor zover dat effect heeft als er een gare proxy tussen zit. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05:25

FeaR

In GoT we trust

Edmin schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 00:56:
Ik zat op mijn werk vanmiddag ongetwijfeld achter een dwaze constructie. Bij fear weet ik het niet.
Ik zat gewoon thuis, dus geen vage dingen waarom het niet meteen zou moeten werken.
Het verwijderen van een aantal aliassen nadat er vier waren geplaatst heb ik wel vanaf werk geprobeerd, maar de hoop snel opgegeven toen het een déjà vu gevoel werd over dat het niet meteen werkte...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dit hebben we toendertijd al niet kunnen reproduceren. Wellicht kwamen de aliassen niet tevoorschijn in de topiclisting omdat de tijd van de laatste reactie in het oorspronkelijke topic maakte dat hij buiten de topiclisting van AH viel (en ze dus pas na een nieuwe reactie in het topic weer - alle 4 - naar boven kwamen).

Een andere verklaring heb ik niet; mocht het nog eens voorkomen horen we het graag :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.