Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Pjoter
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-11 22:00
Hallo allemaal,

Ik heb een HTC Hero (niet geroot, unbranded) en sinds gisteren wordt hij niet meer herkend in windows xp (home sp3). Hij geeft aan dat er geen stuursoftware is geïnstalleerd. Ik heb eergister de update van HTCSync naar de nieuwste gedaan. Ook via "Stuurprogramma's bijwerken" de drivers gezocht in de map van HTCSync maar dan nog niet.
Ik heb 2x een hard reset gedaan (back-up gemaakt met Sprite Back-Up, hoop dat het werkt!) en nog steeds hetzelfde probleem. Geprobeerd met mn laptop (Xp home) en gelijk bericht: niet herkend.

Kortom geprobeerd: 2x hard reset / USB-profiel verwijderd / andere pc.

Een rare bijwerking is dat de telefoon continu aangeeft dat er een headset is aangesloten. Als ik mijn normale oordopjes (zonder mic) erin doe, geeft hij geluid via de dopjes. Haal ik ze eruit dat geeft hij aan dat er een bedraade headset is aangesloten met mic en doet het geluid het niet meer. Ik had hiervoor een work-around gevonden in ToggleHeadset maar dat werkte niet 100%.

Weet iemand hoe de telefoon weer herkend kan worden? Ik wil proberen om de nieuwste ROM (via site HTC) erop te zetten. Of is dat niet aan te raden??

• Pjoter
*kick* Sorry voor de kick! Maar niemand een idee/advies..?

• FireWire
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

FireWire

I taste like chicken...

Probeer in je settings eens de USB debug modus aan danwel uit te zetten.

\__________________________________Niet verwarren met IEEE 1394__________________________________/

Verwijderd

heb precies dezelfde problemen met mijn HTC hero, en ben ook nooit tot een oplossing gekomen. Heb het maar opggegeven op den duur.

Rom erop zetten moet geen probleem vormen als je precies doet wat er in de handleiding staat.

• Pjoter
@ FireWire: ik kan die setting niet vinden. Zou hij bij synchronisatie moeten staan? Daar krijg ik geen menu te zien, alleen verbinding verbroken.

@ rubvandoorn: ik heb gebeld met de klantenservice en hij wordt vrijdag opgehaald voor reparatie. De servicecenter zit in Hasselt, België dus dat was niet zelf aan te rijden. Maar aangezien geen computer hem meer herkent, kan ik er ook niks opzetten. Want ik dacht zelf ook een andere ROM erop te zetten.

Bedankt voor de tips!

Verwijderd

Ik heb ook even lopen klooien het voor elkaar te krijgen (win7 x64) en dat is uiteindelijk gelukt.
Kan de website niet meer vinden, maar in a netshell:
download driver (x64)
reboot de telefoon in een bepaalde modus
phone wordt herkend, installeren driver
phone laten booten, hierna werkt het gewoon..

http://www.htc.com/www/Su...spx?dl_id=631&news_id=270

• Pjoter
Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 09:37:
Ik heb ook even lopen klooien het voor elkaar te krijgen (win7 x64) en dat is uiteindelijk gelukt.
Kan de website niet meer vinden, maar in a netshell:
download driver (x64)
reboot de telefoon in een bepaalde modus
phone wordt herkend, installeren driver
phone laten booten, hierna werkt het gewoon..

http://www.htc.com/www/Su...spx?dl_id=631&news_id=270
Thnx voor de tip. Ik had het zelf ook al geprobeerd maar het bleef een 'onbekend apparaat'. Klantenservice gebeld en door koerier op laten halen door HTC. 2e keer opgestuurd nu dus al. Eerst LED-probleem :)

• Pjoter
Telefoon inmiddels gemaakt, motherboard vervangen. Thuis opgehaald en gebracht, binnen 1,5 week terug: goeie service van HTC.

*Slotje :) *
Pagina: 1