Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-08 09:34
Mijn probleem is als volgt:

Ik heb een groot videobestand (30+ min, 850+ mb) op mijn iPhone 3GS staan. Het lukt me niet deze over te zetten naar mijn windows PC. Als ik het probeer met kopiëren gaat mijn verkenner wat moeilijk doen en na een tijdje staat er een bestand van 0kb met de naam van het videobestand dat ik wilde overzetten.

Hoe krijg ik grote video's van mijn iPhone naar mijn PC?

Mijn iPhone is niet gejailbreaked.

Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Bop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Nou jongens, niemand dan dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:11

MsG

Forumzwerver

Je zou kunnen proberen hem te jailbreaken en dan met SSH de video overhevelen naar je desktop

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Al geprobeerd op een andere PC aan te sluiten? Dan kun je hem op een USB-stick zetten, en op de juiste PC plaatsen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Zijlstra.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-07 17:22
Via bluetooth proberen? Progje uit de appstore halen waar je bestanden mee kan verzenden en naar je pc sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
Danku voor de reacties, ik ga het allemaal proberen, behalve de Jailbreak: dat vind ik toch wat radicaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:11

MsG

Forumzwerver

Ik snap niet waar je bang voor bent. Het is 1 klikje en dan is het klaar. Ook nog eens puur softwarematig. maar goed, zelf weten :).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
MsG schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 01:32:
Ik snap niet waar je bang voor bent. Het is 1 klikje en dan is het klaar. Ook nog eens puur softwarematig. maar goed, zelf weten :).
Omdat ik niet goed begrijp wat er dan gebeurd als er dan automatische updates enzo zijn.
En omdat ik nu geen functies mis, die een jailbreak'd iPhone me wel kan bieden.

OT: Bluetooth werkte niet, andere PC maakte geen verschil. Dan wordt het maar wachten op een update, of toch maar JB overwegen.

Pagina: 1