Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-10 21:23
The story so far:

4 Weken lang geen internet --> provider gebeld, monteur komt; probleem ligt bij KPN.
Monteur KPN komt langs en maakt nieuw aansluitpunt in de kelder.
Wij trekken die lijn door naar de 4de etage en hebben weer internet.

Nu laat onze onderbuurman weten dat zijn adsl niet meer werkt sinds die KPN monteur is geweest. Hij heeft telfort al gebeld en die zeggen dat ze zijn modem niet meer zien.

Mijn conclusie: Die kpn monteur heeft iets verkeerd gedaan.

Dus ik bel KPN en leg ze het verhaal uit en vertel dat ik denk dat die monteur wat verkeerd heeft gedaan. Of ze misschien een monteur langs willen sturen om het te corrigeren.

Wordt mij, na 4 x doorgeschakeld te zijn en 20 minuten aan de telefoon te hangen, verteld dat het niet hun probleem is! Dat ik maar gewoon telfort moet bellen en dat die het moeten oplossen.

Dus ik moet nu telfort gaan bellen om de troep van KPN op te ruimen :s. Wat een kansloze actie is dat zeg.

Is dit de normale gang van zaken bij dit bedrijf? Ik zie nog wel gebeuren dat er dalijk weer een monteur komt en dat de situatie dan weer omdraait; wij geen internet, telefonie en de onderbuurman wel.

Ondertussen ben ik wel al 60 belminuten kwijt en 10ct/pm extra om een fout van een ander te corrigeren.

[ Voor 11% gewijzigd door Pandemic op 16-11-2009 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:06
Misschien krom geredeneerd, maar misschien ligt het wel niet aan KPN maar is dit gewoon toeval.
Wie zegt dat de buurman niet heeft lopen rommelen oid, en nu jou zijn probleem wil laten oplossen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Jij moet niets doen, die buurman moet telfort bellen en die gaan dan met kpn aan de gang. Dat telfort een dochter is van kpn is daarbij minder boeiend.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05:30
Ik denk dat je dit beter in I&H kan laten plaatsen. Maar het lijkt me stug dat KPN zo handelt. Heeft de helpdesk dit gezegd of een hoger persoon?

(Indien het een helpdesk-medewerker was die wou dan snel van je af zijn..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:24
Eens met bovenstaande. Dit is inderdaad niet jou probleem, zeker niet zolang telfort zelf nog geen actie heeft ondernomen om uit te zoeken waar aan het wel ligt.

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:05
Jouw conclusie klinkt misschien logisch maar betekent niet dat KPN verantwoordelijk is voor een niet werkende aansluiting van een andere persoon bij een andere provider. Ook al is het een dochteronderneming, je buurman zal toch echt contact op moeten nemen met Telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-10 13:26
Jouw conclusie is kort door de bocht. Misschien heeft jouw buurman wel iets verne*kt waardoor hij internet had, en jij weer niet. Nu is het door KPN volgens de regels aangesloten, en heeft je buurman weer niks :)

Anyway, JOUW probleem is opgelost. Je buurman heeft er een probleem bij, en moet dus bij zijn provider zijn.

Ja, dit is lullig. Maar om nou gelijk KPN de schuld te geven...Misschien is het wél hun schuld, maar misschien ook van Telfort, of van je buurman. Bottom line : jij hebt internet, dus OK. Je buurman niet, dus probleem van ZIJN provider.

Whatever

Pagina: 1