Vraagje over Pam IIIxe

Pagina: 1
Acties:

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Ik ben van plan om een Palm IIIxe te kopen, maar nou hoor ik dat daar geen touchscreen opzit.

Is dat waar?

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:05

Richard

Kuru Kuru Kururin

Wie heeft je dat verteld want dit vind ik wel lachen :)

Tuurlijk dit er een touchscreen op (Al is het wel met dat pennetje) Hoe wil je 'm anders "besturen"!

20*350ZO45°

• roytanck
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07-07 09:29
Ik zou ff w8en op de m105 die binnenkort uitkomt. Die heeft 8MB en is de opvolger van de IIIxe.

• Harmen
  • Laatst online: 15:21

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ik vind zo'n Palm ook wel een cewl dingetje... :7

De M105 schijnt wel cewl te worden. :)
Maar ik vind ze nog aardig duur. :(

Whatever.

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:46
Op maandag 05 maart 2001 09:04 schreef Weefselkweekje het volgende:
Ik zou ff w8en op de m105 die binnenkort uitkomt. Die heeft 8MB en is de opvolger van de IIIxe.
waarom zou de IIIxe geen 8 Mb hebben?

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

handspring komt binnenkort ook met een concurent van de Vx, visor edge, extra plat en toch uitbreiding via springboard e.d.

alleen waarschijnlijk geen kleur :(

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• Dikkie
  • Nu online
JA, de IIIxe is hetzelfde als de IIIe, maar dan met 8MB.
Ik vond het zelf ook al een raar vehaal, maar dat verhaal werd ook bevestigd op een site over palm-computers.(kweet niet meer welke).
Maar de reden dat ik deze koop is omdat ie "maar" 499 is.
Terwijl de M100 bij dezelfde zaak 485 is.(Primafoon)

Verwijderd

Palm IIIxe heeft gewoon 8MB geheugen hoor. En uiteraard gewoon een touchscreen. Is een prima keuze, heb er zelf een en ben er zeer over te spreken.

Verwijderd

ik zou ook voor de IIIxe gaan, heb ik zelf ook en is qua prijs kwaliteit een hele goede keus en heeft wel degelijk 8 mb!!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Als je voor de m100 ga (ik)dan kan je hem krijgen voor fl 350,- ofzo je krijgt het door dopjes van cocacola te sparen.
Check maar ff www.spotwhatshot.nl :+

• CrusaderNoR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-05 12:53
Hij mag dan prijs/kwaliteit goed zijn, maar dat ontwerp is om te :r |:(, die M105 is veel mooier en nog niet eens zo gek duur :9 vergeleken bij de Palm V.

• Dikkie
  • Nu online
Het ontwerp mag dan volgens jou wel om te kotsen zijn, maar ik vind het best wel meevallen hoor.
Sorry, maar dan vind ik die Handsprings wel wat minder mooi.
Ik heb hem vanmiddag gehaald en bevalt me nu al uitstekend.

Verwijderd

Lijkt me wel leuk zo'n PDA ... maar volgend mij errug duur. Zeker als je kijkt wat je er allemaal mee zou willen doen!

>:)

• Dikkie
  • Nu online
Het is voor studenten en degene met een drukke agenda erg makkelijk.
En voor de saaie uurtjes in de trein of ergens anders kan je er zelfs spelletjes meespelen>:)
Is het niet geweldig>:)

• roytanck
  • Laatst online: 07-07 09:29
Het was niet mijn bedoeling te impliceren dat een IIIxe geen 8MB heeft hoor. Ik zou nu geen ouder type kopen terwijl het nieuwe bijna in de winkel ligt (en dus ook 8MB heeft). De m105 zal wel een nieuwer OS hebben, en waarschijnlijk allerlei kleine verbeteringen. Bovendien is ie 2ehands meer waard denk ik (over ene jaar is mijn IIIe ook totaal ouderwets)...

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
Ik heb een hele oude, geen pc kabel, ik kan er dus weinig mee, enkel adressen en agenda, das trouwens wel verrekte handig.

Ik denk dat ik binnenkort zon palm 105 ophaal, maar kan je daar nou ook mee emailen als je telefoon dat ondersteund?

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

WWW.PALMCLUB.NL has it all....

• phaedrus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-08 20:29
Nadeel van de M100 en dus ook de M105 is het kleinere scherm en het gebrek aan flashrom. Je kunt het OS dus niet updaten, kan wel met de IIIxe.

En de prijzen van de palms dalen niet zo hard als computerspul, een tweedehands Palm III levert nog steeds iets van 300 piek op.
Pagina: 1