Toon posts:

Nieuwe stereo hifi installatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een tijd aan het zoeken naar een nieuwe geluidsinstallatie op mijn kamer. Nu heb ik er een goedkope (20 Euro) 2.1 set van trust er staan maar ik ben niet echt blij met het geluid wat eruit komt.

Aangezien ik student ben heb ik niet veel geld om een echt hele deftige set te kopen daarom was ik uit gekomen op dit:
luidsprekers: Mivoc RB 105 (35 Euro per stuk)

En als versterker wou ik een ta2020 of ta2024 bordje gebruiken.

Nu zou ik graag willen weten of het geluid wat hier uit gaat komen een beetje goed is, en of de boxen van een beetje kwaliteit zijn. en welk van die 2 bovengenoemde bordjes ik nou het beste kan gebruiken.

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-02 09:45
Wat heb je zelf al gedaan aan zoekwerk ?
Er zijn vast wel reviews te vinden op google :)

Do Your Homework !

gewoon nee.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb mijn huiswerk gedaan, Over die boxen kan ik geen reviews vinden op internet. En ik wil ook de mening van andere hebben voordat ik het ga aanschaffen.
Wat ik over die ta2020 heb gevonden is dat deze wat meer vermogen levert alleen heb ik dat ook echt nodig? aangezien het gewoon in het kleine kamer komt te staan van ongeveer 4x4

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:22
En 2e hands? Kijk eens in het vintage topic, is veel leuk spul te krijgen voor weinig!

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:16

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 17:12:
Nu zou ik graag willen weten of het geluid wat hier uit gaat komen een beetje goed is, en of de boxen van een beetje kwaliteit zijn. en welk van die 2 bovengenoemde bordjes ik nou het beste kan gebruiken.
Geluid is subjectief en smaakafhankelijk. Wat de één een "beetje goed" vindt kan de ander wel helemaal niet liggen. Dus op die vraag valt weinig zinnigs te zeggen.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid.

Daar staat namelijk in dat we van een TopicStarter wat meer verwachten dan alleen vragen "is dit goed?" en "welke kan ik het beste nemen?". GoT is namelijk een discussieforum en geen vraag-en-antwoordforum. Dus welke van de twee bordjes spreekt je het meeste aan en waarom, dat zou al een goede stap in de juiste richting zijn.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.