Ik merkte dat er iets fout zat toen ik een nieuw domein in Plesk aanmaakte en zag dat de checkbox van PHP disabled was.
Op de bestaande sites werkt PHP goed, maar bij de nieuwe kan ik het niet enablen.
Ik zag in Server -> Component Info van Plesk dat het PHP component niet is geïnstalleerd.
Ik denk dat het probleem is ontstaan omdat ik een fout in mijn php.ini had (kwam ik achter door "php -v" in ssh te doen), maar die fout heb ik verbeterd en na de tijd heb ik allemaal restarts gedaan, maar zonder resultaat...
Wat moet ik doen om PHP weer te installeren in Plesk?
Moet nieuwe websites maken en dat gaat nu niet lukken
---------------------------------------------
Plesk 8.6.0
PHP 5.2.11
build=i686-redhat-linux-gnu
Heb al ettelijke uren gezocht op internet en gepost op het Plesk forum. Daar heb ik geen oplossing gekregen (je posts moeten ook eerst gemod worden voordat ze zichtbaar worden, dus dat schiet ook niet op).
Op de bestaande sites werkt PHP goed, maar bij de nieuwe kan ik het niet enablen.
Ik zag in Server -> Component Info van Plesk dat het PHP component niet is geïnstalleerd.
Ik denk dat het probleem is ontstaan omdat ik een fout in mijn php.ini had (kwam ik achter door "php -v" in ssh te doen), maar die fout heb ik verbeterd en na de tijd heb ik allemaal restarts gedaan, maar zonder resultaat...
Wat moet ik doen om PHP weer te installeren in Plesk?
Moet nieuwe websites maken en dat gaat nu niet lukken
Plesk 8.6.0
PHP 5.2.11
build=i686-redhat-linux-gnu
Heb al ettelijke uren gezocht op internet en gepost op het Plesk forum. Daar heb ik geen oplossing gekregen (je posts moeten ook eerst gemod worden voordat ze zichtbaar worden, dus dat schiet ook niet op).
Supergrover heeft een vogeltje gered. Dat vogeltje zat heel hoog in een boom en durfde niet naar beneden te klimmen!