Om mijn bizarre titel maar direct te verklaren: sinds gisteren ben ik ineens (lichte) framedrops gaan krijgen in bepaalde games. Na een controle met de SLI Visual Indicator bleek dat SLI het inderdaad niet deed in die specifieke games, waaronder Left 4 Dead, Call of Duty 4: Modern Warfare (versie 1.7) en Borderlands. Zelfs niet met AFR1 en AFR2! Dit was onder 195.35 bèta, al deden ze het ook niet onder driver 191.07! SLI bleek het echter wel nog steeds te doen in Red Faction: Guerrilla en Far Cry 2, onder beide drivers.
Nu heb ik zojuist Windhoosch 7 opnieuw geïnstalleerd, omdat ik een driverconflict vermoedde, met wederom driver 195.35 bèta en SLI Profile Update 3!, die ik gisteren ook had. Ik heb zelfs met nHancer nog geprobeerd wat in de profielen aan te passen, al kan ik nog niet goed met het progje overweg.
Futuremark Vantage geeft voor nu gewoon geweldig m'n SLI Bars aan, wat Red Faction: Guerrilla ook gewoon weer doet. SLI doet het alleen gewoon nog steeds NIET in Left 4 Dead, Call of Duty 4: Modern Warfare (versie 1.7) en Borderlands (wat overigens nog zelfs een UE3-game is!). Andere Source-games zoals HL2 en TF2 pakken het overigens ook niet.
Ik heb zojuist nog even Supreme Commander gecontroleerd, maar deze doet het ook helaas niet. De SLI bars duiken NIET op. Ik probeer nog wel wat andere games uit.
EDIT: Net Unreal Tournament III geprobeerd, maar nergens een SLI Bar te bekennen. T_T
EDIT #2: Ook even Need for Speed: Shift en Clive Barker's Jericho geprobeerd, maar geen van beide games geven de SLI Bar aan.
EDIT #3: Operation Flashpoint: Dragon Rising pakt tevens géén SLI, MAAR! Tom Clancy´s H.A.W.X. WEL! =D
Standaard instellingen configuratiescherm Nvidia:

Ik heb ook de instellingen gereset, maar dit werkte ook niet.
Specs:
- Windhoosch 7 Home Premium 64-bit (volledige versie)
- Cooler Master Real Power M620
- E6300 @ 3,01 GHz
- 2x 9600GT in SLI (bovenste sloten van het moederbord bezet)
- MSI P7N SLI Platinum
Ik begin voor nu een beetje moedeloos te worden. Tips iemand, whelp?
Bij voorbaat dank,
Zidane
Nu heb ik zojuist Windhoosch 7 opnieuw geïnstalleerd, omdat ik een driverconflict vermoedde, met wederom driver 195.35 bèta en SLI Profile Update 3!, die ik gisteren ook had. Ik heb zelfs met nHancer nog geprobeerd wat in de profielen aan te passen, al kan ik nog niet goed met het progje overweg.
Futuremark Vantage geeft voor nu gewoon geweldig m'n SLI Bars aan, wat Red Faction: Guerrilla ook gewoon weer doet. SLI doet het alleen gewoon nog steeds NIET in Left 4 Dead, Call of Duty 4: Modern Warfare (versie 1.7) en Borderlands (wat overigens nog zelfs een UE3-game is!). Andere Source-games zoals HL2 en TF2 pakken het overigens ook niet.
Ik heb zojuist nog even Supreme Commander gecontroleerd, maar deze doet het ook helaas niet. De SLI bars duiken NIET op. Ik probeer nog wel wat andere games uit.
EDIT: Net Unreal Tournament III geprobeerd, maar nergens een SLI Bar te bekennen. T_T
EDIT #2: Ook even Need for Speed: Shift en Clive Barker's Jericho geprobeerd, maar geen van beide games geven de SLI Bar aan.
EDIT #3: Operation Flashpoint: Dragon Rising pakt tevens géén SLI, MAAR! Tom Clancy´s H.A.W.X. WEL! =D
Standaard instellingen configuratiescherm Nvidia:

Ik heb ook de instellingen gereset, maar dit werkte ook niet.
Specs:
- Windhoosch 7 Home Premium 64-bit (volledige versie)
- Cooler Master Real Power M620
- E6300 @ 3,01 GHz
- 2x 9600GT in SLI (bovenste sloten van het moederbord bezet)
- MSI P7N SLI Platinum
Ik begin voor nu een beetje moedeloos te worden. Tips iemand, whelp?
Bij voorbaat dank,
Zidane
[ Voor 5% gewijzigd door Jonah.Knulst op 16-11-2009 16:02 ]