[Windows 7] Fout bij inloggen, computer start opnieuw op

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds gisteren WIndows 7 32 bit geinstalleerd op mijn laptop(Dell Inspirion 6400). Dit verliep allemaal goed. Toen ik mij de eerste keer aanmelde moesten er nog verscheiden updates worden geinstalleerd. DIt heb ik dan ook maar meteen gedaan. Na het voltooien van de updates moest ik mijn laptop opnieuw opstarten. Hierna ging het mis. Wanneer ik probeerde in te loggen kreeg ik het bureaublad te zien en meteen al een error melding. Deze error vertelde mij dat mijn power-service niet goed kon worden opgestart en daarom de computer opnieuw moest worden opgestart. Dit deed hij dan ook vanzelf. Ik bleef echter deze melding krijgen. Ook krijg ik er soms de melding bij dat de Plug and Play om dezelfde reden niet kan worden opgestart en start hij opnieuw op.

Ik heb Windows 7 nu voor de derde keer geïnstalleerd maar blijf het probleem houden na het updaten. Ik heb gezocht naar een oplossing. Maar kon die niet vinden. Ook de computer in veilige modus opstarten werkt niet. Dan krijg ik dezelfde error,

Kan iemand mij helpen?

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dave de Rijder
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-01-2013
mag ik de exacte error melding weten?
vind het anders beetje vaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:48
Welkom bij GoT!

Misschien zou je Algemeen Beleid eens door kunnen lezen, daar staat oa. waaraan een startpost allemaal moet voldoen.

Zoals de post hierboven al aangeeft is een exacte foutmelding wel aardig, maar misschien dat je ook kunt aangeven wat je allemaal al hebt geprobeerd om het probleem te tekkelen, anders gaan we je misschien suggesties geven die je allemaal al geprobeerd hebt.