Passieve receiver gezocht

Pagina: 1
Acties:

• Woodski
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-02 19:48
Ik zoek een kleine passieve receiver (dus zonder ventilator)
voor naast de Asrock Ion 330

De Sony STR-DB900 die ik nu heb is perfect maar deze is niet meer te koop.
Ik zag ook een KS100 van Sony maar die is niet los te koop.

De receiver komt naast de TV op een master/slave stekkerdoos.
Hij moet na stroomitval dus weer terugkomen in het menu waar hij was.

iemand een tip voor een niet te grote receiver ?

Afbeeldingslocatie: http://www.avland.co.uk/sony/strdb900/strdb900.jpg

• smesjz
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik ken je budget niet maar is een Marantz NR1501niks voor je? Afmetingen 440 x 367 x 105 mm.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Loop eens bij een audiozaak binnen? :?

Passieve Passief gekoelde receivers zijn niet zo bijzonder. Bovendien wil het feit dat er een ventilatortje in een receiver zit niet zeggen dat deze ook daadwerkelijk draait, vaak springen ze pas aan als je het echt bont maakt (lees: muziek speelt op een volume waarbij dat fannetje echt niet meer opvalt).

Of een receiver weer aanspringt na een stroomuitval kun je waarschijnlijk niet uit de specificaties of uit de handleiding halen, en het is ook niet iets dat je in reviews terug zult vinden. Waarschijnlijk ben je daar in een winkel veel sneller achter (even de stekker eruit trekken)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• M2XzeeD
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-04-2025
Qua formaat moet ik meteen aan de cambridge audio Azur denken, geen idee of die passief is ....

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:19

FeaR

In GoT we trust

M2XzeeD schreef op maandag 16 november 2009 @ 20:37:
Qua formaat moet ik meteen aan de cambridge audio Azur denken, geen idee of die passief is ....
Naar mijn weten wel :)
Overigens zijn negen van de tien receivers passief. Ik heb heel wat receivers versleten en de enige met fan was een Onkyo TX-SR806. Maar die werd ook gewoon met gemak 65 graden Celcius onder normaal gebruik. En dan sprong de fan nog niet eens aan!

Dus ik zou gewoon eerst een receiver zoeken die binnen budget valt en aan de eisen voldoet, want de kans is groot dat het al dus passief is.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.