Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Sigmund666
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-04-2021
En hoe verder?

Ik heb sinds een paar maanden een Xbox360 en heb daarbij in het prille begin het spel Dead Rising bij gekocht ( "Als ik nog eens een 360 koop is dat het eerste spel dat ik haal) Nu heb ik het volgende probleem.
Ik zit geloof ik al bij chapter 3-1 of 3-2. Ik ben door wat gekloot helaas wat dingen misgelopen en loop nog steeds dingen mis. Zo komt Adam niet terug als Psychopath battle (ik had de mini chainsaws kunnen hebben)
en heb ik wat survivors niet kunnen redden. Maar hoeveel tijd heb je nou eigenlijk om al die dingen te doen als je maar zo weinig tijd tussen opdrachten hebt? (voor het idee: een uur in-game staat volgens mij zowat gelijk aan één kwartier gamen)
Is het de bedoeling dat je eerst die 'chapters' uitspeelt, in Overtime mode de rest? Of moet je elke keer overnieuw beginnen om toch die ene groep mensen te redden of die ene opdracht te halen. En dus die chapters afsluit, en dan gewoon de rest speelt?

Zo is het me rond het begin van 3-2 of 3-1 gebeurt dat ik naar entrance plaza liep, terugkwam en opeens Dan en zo'n blond meisje tegenkwam. Een andere keer verschenen beiden helemaal niet en stonden bij de bioscoop die hele sekte met dat meisje in die doos. Kan iemand me het hoe en wat van Dead Rising uitleggen? Iedere keer overnieuw beginnen om één of twee opdrachtjes wel te halen lijkt me zo lame

It is written only Link can get AIDS