Hoi,
ik heb de volgende codering, er worden 2 sheets aangemaakt, maar ik krijg het niet voor elkaar om data in de tweede worksheet te krijgen. Ik moet HTML opmaak gebruiken en er mag niet verwezen worden naar een ander bestand, het moet dus 1 bestand blijven.....is dit mogelijk? Het probleem zit hem vast in dat de sheets aangemaakt worden in XML en de data in HTML....
Hopelijk zit ik overigens in het juiste gedeelte van het forum.
alvast bedankt,
Michiel
ik heb de volgende codering, er worden 2 sheets aangemaakt, maar ik krijg het niet voor elkaar om data in de tweede worksheet te krijgen. Ik moet HTML opmaak gebruiken en er mag niet verwezen worden naar een ander bestand, het moet dus 1 bestand blijven.....is dit mogelijk? Het probleem zit hem vast in dat de sheets aangemaakt worden in XML en de data in HTML....
Hopelijk zit ik overigens in het juiste gedeelte van het forum.
alvast bedankt,
Michiel
<HTML XMLNS:O="URN:SCHEMAS-MICROSOFT-COM:OFFICE:OFFICE" XMLNS:x="URN:SCHEMAS-MICROSOFT-COM:OFFICE:EXCEL"> <META HTTP-EQUIV=CONTENT-TYPE CONTENT="TEXT/HTML; CHARSET=WINDOWS-1252"> <HEAD><STYLE><!-- --></STYLE> <XML> <x:ExcelWorkbook> <x:ExcelWorksheets> <x:ExcelWorksheet> <x:Name>TAB1</x:Name> <x:WorksheetOptions> <x:DefaultRowHeight>225</x:DefaultRowHeight> <x:NoSummaryRowsBelowDetail/> <x:NoSummaryRowsBelowDetail/> <x:Selected/> <x:DoNotDisplayGridlines/> </x:WorksheetOptions> </x:ExcelWorksheet> <x:ExcelWorksheet> <x:Name>TAB2</x:Name> <x:WorksheetOptions> <x:DefaultRowHeight>225</x:DefaultRowHeight> <x:NoSummaryRowsBelowDetail/> <x:NoSummaryRowsBelowDetail/> <x:Selected/> <x:DoNotDisplayGridlines/> </x:WorksheetOptions> </x:ExcelWorksheet> </x:ExcelWorksheets> </x:ExcelWorkbook></XML> </HEAD> <BODY> <TABLE> <TR> <TD> Hallo </TD></TR></TABLE></BODY></HTML>
[ Voor 3% gewijzigd door Michiel1978 op 16-11-2009 11:09 ]