Toon posts:

Connectie problemen met Fifa 10 online op de PS3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Op dit moment heb ik problemen met Fifa 10 online. Ik verlies steeds de verbinding.
Ik ben op internet gaan zoeken naar eventuele problemen en oplossingen. Ondertussen heb ik met port forwarding alle poorten die in het Fifa boekje staan geforward en alle poorten die in de PS3 handleidingen staan. Ook heb ik UPnP aan staan.
Mijn PS3 geeft aan dat hij op NAT type 2 staat (volgens de sites die ik vond was dat goed) en is UPnP beschikbaar. Dan zou je zeggen dat het goed moet zijn?? Het ging vandaag ook lang goed. Ondertussen verlies ik weer elk potje de verbinding.

Wat ik nog als optie voor het probleem zag was dat ik bij "DHCP status" onder expiration time "expired" zag. Dat staat ondertussen op "forever".

Ik heb een Sitecom Wireless 300N router WL-312 direct op mijn router aangesloten. Daarop staat draadloos een PC, laptop en mijn PS3.

Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen of mij in ieder geval op weg kan helpen, want ik weet het echt niet meer. Ik heb weinig ervaring met routers.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben het over de DMZ boeg aan het gooien...

Ik heb de handleiding er bij gepakt.. (pag 35)

http://sitecom.com/showdownload.php?id=3768

* Ik heb bij Public IP adress: Dynamic IP session 1 aangevinkt..
* Bij client IP adress heb ik het IP adresmvan mijn PS3 ingevuld.

Ik ben over dat eerste onzeker of het juist is.. Wie zou dit kunnen bevestigen?

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-12-2025

siemenz

Koetje

Bij mij werktie goed.

Ik heb em draadloos op mijn speedtouch 780 aangesloten. UPnP aan en gáán....

Ik hoef niets te doen met poorten e.d....

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik ook aan. Ik heb alles gedaan. Soms werkt het en vaak niet. Ik denk toch dat het aan Fifa 10 ligt. Ik ga deze week Modern Warfare 2 halen. Als dat gewoon werkt ligt het aan het spel.

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ben je toevallig aan het winnen? Bij veel games die door jongere spelers gespeeld worden (zoals FIFA) trekken ze de stekker eruit als ze verliezen.

Vicariously I live while the whole world dies