Iiyama ProLite E2607WSV-B1 vraag

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweaker lezers,

recentelijk heb ik in de Makro folder een monitor zien staan; de Iiyama ProLite E2607WSV-B1.
ik heb gezocht naar recensies maar vindt alleen de E2607WS-1.

Nu wilde ik twee dingen weten: ten eerste is dit dezelfde monitor en ten tweede is dit een monitor die te gebruiken is om te gamen.

Bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Als je op de productsite van Iiyama kijkt wordt al snel duidelijk dat de E2607WSV-1 het juiste typenummer is, de B hoort er dus eigenlijk niet te staan in de Makro folder ;)

De E2607WS-1 en E2607WSD-1 zijn er natuurlijk ook nog

[ Voor 12% gewijzigd door Wiethoofd op 15-11-2009 23:32 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wiethoofd schreef op zondag 15 november 2009 @ 23:31:
Als je op de productsite van Iiyama kijkt wordt al snel duidelijk dat de E2607WSV-1 het juiste typenummer is, de B hoort er dus eigenlijk niet te staan in de Makro folder ;)

De E2607WS-1 en E2607WSD-1 zijn er natuurlijk ook nog
dank voor je snelle reactie. Wat ik me afvraag is of het ook een monitor is die ik kan gebruiken bij de videokaart uit de BBG november. Ik zie dat de wsv alleen een vga aansluiting heeft?? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Verwijderd schreef op zondag 15 november 2009 @ 23:59:
Ik zie dat de wsv alleen een vga aansluiting heeft?? :S
De WSV heeft idd alleen D-Sub, de WSD heeft nog een DVI aansluiting extra en de WS heeft daarbovenop nog eens een HDMI aansluiting.

Ja, het scherm gaat met het juiste verloopstukje op de videokaart uit de BBG van november werken, het is alleen dat je een 1920*1200 resolutie met een analoog signaal van beeld voorziet, niet het beste idee wat je kunt doen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Heel even een kleine noobvraag, maar deze monitor heeft een video out VGA en mijn 9800GTX+ een DVI ingang. Als ik er een verloopstukje op zet, gaat het dan allemaal digitaal, of blijf ik op analoog zitten?

En wat is het verschil met bijv. gamen en photoshop?